Logi Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) När jag ska försätta min dator i Vänteläge/Viloläge så kommer de här meddelandet upp: "Enhetsdrivrutinen för enheten Allmän Volym förhindrar att datorn försätts i Vänteläge. Stäng alla program och försök igen. Om problemet kvarstår måste du eventuellt uppdatera den här drivrutinen." Jag har uppdaterat (tror jag, jag kan ju ha gjort fel), stängt alla program och försökt igen... ändå funkar de inte... Nån som vet hur jag ska göra.?.?. Redigerad 9 juli, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) NÅN!?!? Jag måste ha hjälp...! Redigerad 10 juli, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 16 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 (redigerad) Kan nån hjälpa mig?!?!?!?!:'( :'( Redigerad 16 juli, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 installer om datorn och det beror helt på vilket oprativ system har du mac eller linux kan jag int hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Det absolut lättaste vore om du installerade om operativ systemet... Eftersom att Vice City vad jag vet inte släppts till varken Macintosh eller Linux så kan det itne vara stor chans att han använder det... och därefter tror jag inte macen har nån vilofunktion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Det absolut lättaste vore om du installerade om operativ systemet... Eftersom att Vice City vad jag vet inte släppts till varken Macintosh eller Linux så kan det itne vara stor chans att han använder det... och därefter tror jag inte macen har nån vilofunktion.... Tyvärr.... WineX 3.0 ska klara av GTA: Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Och det finns många Windows-emulatorer till Linux och förmodligen också Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Det absolut lättaste vore om du installerade om operativ systemet... Eftersom att Vice City vad jag vet inte släppts till varken Macintosh eller Linux så kan det itne vara stor chans att han använder det... och därefter tror jag inte macen har nån vilofunktion.... Mac har iallafall viloläge (min morsa har en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Och det finns många Windows-emulatorer till Linux och förmodligen också Mac. Men WineX är den bästa (och den dyraste ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 jah har inte Linux eller Mac, och jag har inte Vice City...på PC alltså... Ja har Winowns XP Home Editition...det har ju funkat förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 eightballs morsa har en mac med ett spel som slår alla andra spel på alla sätt spelet heter DINO.....man kan ha jetpack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 eightballs morsa har en mac med ett spel som slår alla andra spel på alla sätt spelet heter DINO.....man kan ha jetpack! Så kul är det väl inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts