Misterwhoopee Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag har inte sett någon topic om detta, så jag passar på att ta till orda... På Internetcafet i Staunton Island såg jag detta av en ren tillfällighet... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Lanken.PNG Fick förstora det lite så man ser ordentligt...En bild är från Liberty City i GTA och den andre från Resedential i GTa2...Kanske nån har sett det här tidigare? Rätt coolt tycker jag iaf... Förresten står min Mafia- Rumpo vid sidan om, den är bra eftersom den har samma styrning som Hoods XL varianten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 du är en smart pojke. min vän har sakt nått om det innan. men har aldrig orkat kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) haha häffit. fast på mitt gta 3 så är spelen på skärmarna på andra sidan! Redigerad 9 juli, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Det där har jag kännt till länge. Jag läste om det i Strange Happenings 2.0 (ett text-dokument med buggar, tips och roliga detaljer i GTA3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Gammalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Coolt Visste inte det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Gammalt... varför uttrycker du dig sådär...alla kanske inte visste som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 hmm... har sett en sån här topic förut.. men det är okej att göra en ny tycker ja.. det är ju ändå ganska coolt att dom tagit med ettan och tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 hmm... har sett en sån här topic förut.. men det är okej att göra en ny tycker ja.. det är ju ändå ganska coolt att dom tagit med ettan och tvåan precis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 jag har ALDRIG sätt de förut och jag tycker de va coolt! bra att du gjorde en topic, då fick ja veta nått nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 dom borde haft en till på gta london Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 (redigerad) Väldigt gammalt.. om man inte upptäckt det innan så har man förmodligen fuskat sig igenom spelet så snabbt som möjligt.. Mer än halva nöjet med gta-serien är att utforska alla vinklar och vrår. Plus det har nämts förut.. Men iochförsig är sökfunktionen inte den bästa.. Redigerad 18 juli, 2003 av ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 då kanske 3:an är med i VC?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 det är med på en skylt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 då kanske 3:an är med i VC?? jodå.. flygplatsen tex. Finns massa reklam-skyltar vid vägen som går ner under flygplatsen.. på en av dem finns Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 jodå.. flygplatsen tex. Finns massa reklam-skyltar vid vägen som går ner under flygplatsen.. på en av dem finns Liberty City. ja sa ju det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 varför uttrycker du dig sådär...alla kanske inte visste som jag Jaha, sorry... :"> Men jag talar ju faktiskt inte för alla utan endast för mig och för mig var det här gammalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 ja sa ju det... stämmer.. men du sa inte var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts