jolle Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Nu är det inte mer än 26 dagar kvar enligt min räkning.Nu återstår att se hur många verkligen gillar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag måste säga att jag tycker att det här var en fruktansvärt dum fråga i ett GTA forum!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Lol! Haha den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 På GTA VC:s officiella sida kan man se en reklamaffish för några vapen där det bl a är en bild på raketgeväret med texten "Try it before you buy it". Tror ni man kommer få testskjuta innan man köper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Då kommer det bli kul Skjut av skallen när du ska prov skjuta sen snor du vapnet! (jag tog jag håller mig till Worms Skämtade bara där vart ni skraja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 På GTA VC:s officiella sida kan man se en reklamaffish för några vapen där det bl a är en bild på raketgeväret med texten "Try it before you buy it". Tror ni man kommer på testskjuta innan man köper? det fanns med i gta3 också men jag tror inte man kan pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 det fanns med i gta3 också men jag tror inte man kan pröva. fanns med? menar du reklamplanschen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 fanns med? menar du reklamplanschen?? ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts