NutCase2 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag vill inte heller att designen ska försvinna, den e så speciel på nbå sätt jag gillar utseendet och så e den så enkel o hitta där o sånt, jag vet inte, de e iaf nå sånt, de tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag vill inte heller att designen ska försvinna, den e så speciel på nbå sätt jag gillar utseendet och så e den så enkel o hitta där o sånt, jag vet inte, de e iaf nå sånt, de tycker jag! det är ju så sant, så sant. gtasajten.com är ju inte samma sak om man ändra design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Om forumet inte försvinner...... JA!!!!!!!!!!!!! Men då vill jag ha kvar forumet i sin helhet allt ska vara som nu..... Ok... Ett annat skin går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 nej får inte försvinna men om det löser pengaproblemet så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 svara JA om vi får behålla forumet svara NEJ om forumet måste försvinna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Om forumet försvinner=Starkt NEJ!!! Om forumet får vara kvar=Starkt JA!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Nej Hultan!! Jag kan köpa mer kepsar av dig bara du har kvar gtasajten.. Det är som mitt andra hem.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Enligt mig så ska GTASajten vara en självstädig sida med egen profil. Och om forumet försvinner ja då vet jag inte vad jag gör riktigt... Att det underlättar ekonomiskt är ju ett stort plus, man har ju åtskilliga gånger fått höra att ekonomin går back... Jag sätter större värde på friheten, men det är ju lätt för mig att säga som snyltar utan att betala . Och vad ska man med massa besökare till om det inte finns något forum? Sajten blir väl känd och så, men att skriva i kommentarsystemet blir kanske lite tråkigt i längden... jag är starkt för ett Nej, men det är Hultenius som bestämmer. //Högaktningsfullt: Mr. Whoopee w0rd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 GTAsajten ska vara kvar och forumet (vad gör man på nättet om man inte har forum) Ska inte slås i hop med andra spel eller vad du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Håller med till 100%! wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Ja om forumet inte försvinner annars nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 wörd wordi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Om forumet e kvar så ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 får jag bara fråga varför ända in i helvete forumet måste försvinna isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Neeeeej för f*n!!!!! Designen är ju asbra, och om forumet försvinner så... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Nej Hultan! Gtasajten är bra som den är. Ändra inte på den. Jag hänger här varje dag, även om det skulle bli bättre så är det inte värt det. Försvinner Forumet, ja då...DÅ....då är det inte gtasajten längre. Jag är helt nöjd med gtasajten just här och nu. Men den är ju inte klar ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 forumet får inte försvinna!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 men han har ju redan sagt nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Nej Men om du får ekonomiska problem är det ju en bra idé och det med att forumet försvinner, detta forum försvinner kanske, men vi (GTASajten) kommer og antagligen att få ett nytt, så det är ju inte så att vi inte får något forum att prata i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts