Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jag har fått erbjudande om att flytta in GTAsajten i NordicHardware-nätverket, nordens största spelnätverk (Counter-Strike.nu/BFcentral.nu/Starcraftgamers.com/Warcraftsverige.com/UT2003.nu/GamesOnline.nu med flera). Vet inte vad ni tycker men jag tackade till en början nej, fast det går ju alltid att ångra sig. Det som jag reagerade mest på var att alla dessa sidor kommer att slås ihop till en enda stor portal med över 40 000 unika besökare/dag (GTAsajten har ca 1500). Har ni några kommentarer så skriv dom nu medan det fortfarande finns tid kvar att förhandla. + Enormt fler besökare + Mindre avgifter - Sämre frihet - Personlighet och design försvinner, kanske även forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Forumet får absolut inte försvinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 varför inte, nh är en mycket trevlig sida, skriver där mycket varje dag så jag tycker du ska med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Forumet får absolut inte försvinna! nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 forumet får ju inte försvinna!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Enligt mig så ska GTASajten vara en självstädig sida med egen profil. Och om forumet försvinner ja då vet jag inte vad jag gör riktigt... Att det underlättar ekonomiskt är ju ett stort plus, man har ju åtskilliga gånger fått höra att ekonomin går back... Jag sätter större värde på friheten, men det är ju lätt för mig att säga som snyltar utan att betala . Och vad ska man med massa besökare till om det inte finns något forum? Sajten blir väl känd och så, men att skriva i kommentarsystemet blir kanske lite tråkigt i längden... jag är starkt för ett Nej, men det är Hultenius som bestämmer. //Högaktningsfullt: Mr. Whoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Nej forumet får inte läggas ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Nä för bövelen. Sajten är sajten, man kan ju inte hoppa runt och flytta på den. Dessutom måste vi ha kvar forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag har redan sagt nej. Men den nya sidan kommer att bli riktigt kraftfull (lätt sveriges största spelsida) och snygg (har fått se en beta-verision av den). Jag kanske får ångra mig sedan... vi får se... En gång i tiden (för ett år och en månad sen) ville Gamingeye få in GTAsajten på deras sida. Då hade vi bara 300 unika besökare/dag så jag stod och vägde mellan ett nej och ett ja. Till slut valde jag att säga nej och det var väll tur det, GTAsajten har ju varit en riktig succé Ibland får man betala lite extra för frihet, men det är det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 zlaxoor(stavning) finns ju som skribent på BF delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Personlighet och design försvinner, kanske även forumet huh!?! vad är det du säger? forumet är ju den delen som får folk gå in igen på sajten ( tycker jag ) inget forum, ingen senitel. men det är du som bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 tycker du ska tacka ja vi kan ju ha forumet vid sidan av alltså att vi använder det fast det hör inte i hop med gtasajten tycker det skulle vara roligt om gtasajten blev så känd, och Hultans hårda arbete äntligen skulle ge honom nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 det har både för och nack delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 HELT ENKELT: NEEEEEEEJ! FORUMET FÅR BARA INTE FÖRSVINNA! OCH GTASAJTENS DESIGN OCH ALLT BORDE VA KVAR! DE HAR BÄSTA RYKTET NU JUH. ALLA SOM VILL HA KVAR SOM DE E GÖR EN POST ME ERT NAMN! GTASAJTEN OCH FORUMET SKA VA SOM DE E! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 @ nutcase2: bort med caps lock... jag vet inte vad jag tycker riktigt men en sak vet jag: forumet ska vara kvar, annars :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 @ nutcase2: bort med caps lock... jag vet inte vad jag tycker riktigt men en sak vet jag: forumet ska vara kvar, annars :'( oj då, Caps lock. sorry! aja, jag var iaf upprörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) jag tycker det ska flyttas Redigerad 9 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Om forumet försvinner=Starkt NEJ!!! Om forumet får vara kvar=Starkt JA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) om forumet försvinner så tycker jag banne mig nej. men det borde väll gå att fixa så forumet finns kvar på kanten där... men sen om nu forumet skulle få 1000 besökare varje dag... nje, det skulle bli ett grötforum då... och då kan man plocka fram Grötmannen. jaja, det skulle bli kul om sajten blev större kändare och att det går bättre för hultan med ekonomin. men jag tycker att det är ett riktigt stort beslut. men bara forumet är kvar så ka jag säja: Ja. -EDIT- tänk om man slipper det där taskiga problemen med gtasajten.com. i så fall: Ja... men forumet måste vara kvar. och det måste vara förknippat med gtasajten.com. Redigerad 10 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Om nu forumet blir kvar så är det utmärkt tycker jag, men om forumet försvinner så :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts