boss Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag behöver nån som är bra på att laga hemsidor för jag tänkte bilda en klubb som heter vice club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Nu håller jag på med en community, men annars kanske jag hade kunnat hjälpa till. Men tyvärr... Men du, egentligen, tycker du verkligen att det behövs fler VC-sidor? Jag tycker redan att det drösar av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) jag kan! kolla denna sida http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/ om du vill veta vad för design jag gör. Vad ska sidan handla om?? OBS sidan kan vara lite seg Redigerad 8 juli, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Nu håller jag på med en community, men annars kanske jag hade kunnat hjälpa till. Men tyvärr... Men du, egentligen, tycker du verkligen att det behövs fler VC-sidor? Jag tycker redan att det drösar av dom... Ja det är lite för mycket . Men det finns ju en hel del skit sidor också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag kan! kolla denna sida http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/ om du vill veta vad för design jag gör. Vad ska sidan handla om?? OBS sidan kan vara lite seg Jag vill inte vara taskig eller nått, men jag höll nästan på att spy när jag såg sidan! Du borde fixa mer på designen! Så som den är nu är enligt mig oacceptabelt! Som sagt, jag vill inte vara taskig, jag försöker bara hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag kan! kolla denna sida http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/ om du vill veta vad för design jag gör. Vad ska sidan handla om?? OBS sidan kan vara lite seg lite allt möyligt chat fan art bilder mods etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Håller med TobbeH (till viss del). Den designen var, rent ut sagt, förjävlig. Och som sagt, inget illa menat. Bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Håller med TobbeH (till viss del). Den designen var, rent ut sagt, förjävlig. Och som sagt, inget illa menat. Bara vad jag tycker. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag kan göra asså jag gör alla mina hemsidor på Geocities/yahoomen kolla denna sidan som jag har gjort (Min töntiga gammla klubb) (LOL) Jag skrattar när jag ser den :"> töntig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) :'( :'( :'( Ni ska få se Ny desig klar i kväll den är nog snyggare, hoppas jag Redigerad 12 juli, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Håller med TobbeH (till viss del). Den designen var, rent ut sagt, förjävlig. Och som sagt, inget illa menat. Bara vad jag tycker. haha.. fan va taskigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts