Speeder Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jag skulle kunna vara med! Lite grafik och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Tja! Om ni behöver en Xtra tecknare så är jag "available"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) kolla min fula bike Bilden är här Redigerad 23 juli, 2003 av .GTA.F360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Här har ni en Volvo 745! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixelbil_kopiera.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jag gjorde en bil bara för skojs skull men jag postar den här ändå: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/sportbil.gif Vad tycks? Cool! Med lite mer detaljer skulle den bli ännu snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Här har ni min gubbe.. Om den inte är bra kan jag göra den bättre... Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) titta den fula BILD Redigerad 23 juli, 2003 av .GTA.F360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 titta den fula BILD Dodge Viper? Öhm... jo den var myyycket lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Dodge Viper? Öhm... jo den var myyycket lik. jag skojar att de är viper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Jag tog min F-350 och gjorde några ganska kraftiga modefikationer så här har ni en Ford F-150 SVT. Röd: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-150_SVT.rod.gif Gul: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-150_SVT.gul.gif Stell: En sak jag tänkte på är att det ser inte ut som han har några fötter och skor annars tyckte jag den va fin. P.S: Det skulle se coolare ut om man såg händerna bättre med. Redigerad 23 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Här har ni min gubbe.. Om den inte är bra kan jag göra den bättre... Bild snygg, fast som gta3_freak sa så kanske det skulle bli fint med skor, fast jag vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Mina är fulast En motorcykel de är inte som den andra.En Viper sportbil och en Äldre modell av Lamborghini Redigerad 23 juli, 2003 av .GTA.F360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 svara på min PM Jag har loggat in på msn men skita inte ner den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Här har ni min gubbe.. Om den inte är bra kan jag göra den bättre... Bild den blev rätt så bra, men kan du göra bättre så gärna, vi vill ju ha ett fint spel så varför inte försöka med sitt bästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Mina är fulast En motorcykel de är inte som den andra.En Viper sportbil och en Äldre modell av Lamborghini motor cykeln blev bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 nej motorcyckeln är inte bra, plus så har han förbruckat sina chanser att vara med. Har lagt till gta3 freaks nya nu, ska lägga till dom som vill vara med i teamet nu, men jag undrar av er som gjort bilar nu, är ni klara med bilarna eller ska ni arbeta mer på dom och göra dom snyggare? eller ska jag lägga till dom i listan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 just det, ni som undrar varför ni inte kom med i denna föra deadlinen, är för att ni kom efter den hade börjat, ville inte besvära er med den då, men ni kommer med i nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Min kan väl inte vara med? Den var ju inte PixelArt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts