Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Bra motor, bortsett från att det inte går att backa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Vilket program skall man rita bilen i? Jag testade i Paint och skulle sedan testa den i Powerpoint. Men jag kan inte vrida bilen 45 grader. Hur skall man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Kan jag byta från uppdrag till idéer om bilar, byggnader och uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Kan jag byta från uppdrag till idéer om bilar, byggnader och uppdrag? vist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Råttan hitta perfekta beatet till spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Råttan hitta perfekta beatet till spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Har sett massa fina pixel bilder av medlemar på forumet, och där fick jag en ide, vad sägs som att försöka göra ett gta pixel spel? fixar ni grafiken och uppdragen så kan jag försöka att fixa spelet, så vad sägs? nåra med? då ska det alltså vara pixel uppefrån.. kan ju alltid försöka.. vill ni vara med så säg bara jag vill vara med eller pma mig, och sen vad ni har tänkt att göra ni kan välja mellan Pixel grafik, Uppdrags ideer och story (kommer ni på nått som ni kan göra som inte står här så säg bara till).. Med i teamet Wild_hawk/programere vigge89/programerare Kubanen/pixel grafik NutCase2/pixel grafik Gta_fan1/pixel grafik StellHell/pixel grafik Gta3 freak/pixel grafik jeppe_elenius/pixel grafik Arman/pixel grafik Com2/pixel grafik MAFIA_KING/pixel grafik Dimpan/uppdragen the-copy/uppdragen Cassidy/uppdragen Stoffe/idéer om bilar, byggnader och uppdrag Scarface/uppdragen och story Tyrone/Uppdragen och story Vad som behövs göras först behöver vi grund grafiken som är bilar byggnader och spelaren som man ska vara/styra Grafik Bilar-> F-350 av Gta3 freak Programering Kör motorn inte helt klar av Wild Hawk Skriv dit Wild Hawk att jag fixar replikerna också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Skriv dit Wild Hawk att jag fixar replikerna också.. men det hör litte till story/uppdrag- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 märkte nu att den där "koden" till betan, gör så att man inte kan åka in i nått och stanna. Men får försöka att hitta nått vis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 HAHA du är så fruktansvärt rolig så jag tror att du kanske nån gång om sisådär 10050 år kan växa upp. hehe, va bara ett skämt!men jag håller med grand theft pixel skulle va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Ungefär hur lång tid kommer spelet att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 är det bara gta3_freak som har gjort nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppe_elenius Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 hmmm... vem ska göra gubben hur stora ska dom vara tex bilar+gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 F*N.....Jag gjorde ett par fina bilar, men tyvärr så ska de hända nå J*vligt konstigt. Allt e bort? :'( till och med allt annat fint jag gjorde.....så jag kommer inte kuna göra om alla bilar till lördag.....men jag tänkte att jag kanske kunde byta ändå när det finns så många som håller på med grafiken... jag kan byta till Intro, Mission, Cast film redigerare....och hjälper sen till med vissa små uppgifter i spelet oxå... Du kan juh släppa en beta version til mig när spelet nästan e klart, så jag kan fixa lite film ur den, kanske fixa till och med en trailer till alla på forumet, jag vete fan...men nått sånt iaf, de skulle behövas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 F*N.....Jag gjorde ett par fina bilar, men tyvärr så ska de hända nå J*vligt konstigt. Allt e bort? :'( Jaså kom du på att du inte kunde det du sa att du kunde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Jaså kom du på att du inte kunde det du sa att du kunde? Fan snackaru om! De e juh scysst o så, du vet väll fan inte vad som händer här! här har jag blivit av med MER än några jävla ritade bilar! men jag försöker ändå hjälpa till, så hacka inte på mig för h*lvet*!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Fan snackaru om! De e juh scysst o så, du vet väll fan inte vad som händer här! här har jag blivit av med MER än några jävla ritade bilar! men jag försöker ändå hjälpa till, så hacka inte på mig för h*lvet*!! Jasså vad synd att altt "råkade" komma bort helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 sluta gör inte som igår :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts