GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag menna inte till dig jag menna till dom som snackar att det ska heta gta, sorry om du tog åt dig.. Ok förlåt att jag "brusade" upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ååååååå så gulligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Car by me Bild Redigerad 22 juli, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Car by me Bild kan nån säga vilken den där bilen ser mest ut som? för som ni vet så ska alla bilarna i spelet har rigtiga namn, och GrandTheftAuto.F360 gjorde bara bilen han gjorde inte efter nån bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Car by me Bild Den liknar en av dom bilarna som Wild Hawk postade förut bara ändrad färg och detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Den liknar en av dom bilarna som Wild Hawk postade förut bara ändrad färg och detaljer. du har ju rätt dålig stil.. dålig stil.. men som den snälla höcken ger jag dig en chans till GrandTheftAuto.F360, och blir jag inte nöjd med det så åker du ut för ALLTID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Skulle man kunna få fixa lite vapen? Jag har en liten Phil Cassidy i mig. Vapendåre som jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Skulle man kunna få fixa lite vapen? Jag har en liten Phil Cassidy i mig. Vapendåre som jag är. vist, hur har du tänkt dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ny bil VWBild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 ny bil VWBild Men snälla nu får du ge dig! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/lika.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 thats it, han är ute ur teamet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag tycker att spelet ska heta gtf:pixelcity(gtf=grand theft fucker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag tycker att spelet ska heta gtf:pixelcity(gtf=grand theft fucker) HAHA du är så fruktansvärt rolig så jag tror att du kanske nån gång om sisådär 10050 år kan växa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag tycker att spelet ska heta gtf:pixelcity(gtf=grand theft fucker) eller GTP Grand theft Pixel det borde man väll få ha lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 f*n det där spelet verkar ju bli asagrymt om man kollar på bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Vilka bilder, vart hittade du dom bilarna eller? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Vilka bilder, vart hittade du dom bilarna eller? :"> ja, bilarna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 här kommer en beta till kör motorn i spelet, inte helt klar, får inte bil fan att backa liksom koden eller vad man ska säga räcker inte till i spelet... PS: GTA3 freak har gjort bilen i betan, HAN ÄR DEN ENDA HITILS SOM HAR GJOrt NÅN GraFik JAG GER HONOM EN STOR APPLÅD FÖR DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Häftig beta!! Och tack. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 En bit på vägen Men det är länge kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts