Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 jag märkte att den försämrades i paint när jag förminska, så vet nån nått program som är bra på att förminska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 powerpoint 97 sk*t bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Tackar! Com2: Man kan använda typ vilket ritprogram som helst. Wild Hawk: Jag kan förminska alla bilar i ps sen. Redigerad 22 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 nutcase2 kommer tillbaka kl:24.30 ir tidigare så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Wild Hawk: Jag kan förminska alla bilar i ps sen. bra jag ger dig storleken på bilarna sen som jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 för det första så har inte spelet nått namn än och för det andra så gillar jag när folk frågar först: ska vi ha en sajt? men det gör inget ändå, vist en bra ide, vill gärna ha lösenordet... man kan byta namn på sajten om man vill ha ett annat namn på spelet, desutom så fråga jag vad de hete, o du svara gta pixel city! sen så kan man ta bort sajten om du inte vill ha den, ville bara göra er lite glada, aja skit i det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 nej sluta inte pls :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Va? du fattar EJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) man kan byta namn på sajten om man vill ha ett annat namn på spelet, desutom så fråga jag vad de hete, o du svara gta pixel city! sen så kan man ta bort sajten om du inte vill ha den, ville bara göra er lite glada, aja skit i det då! det var GrandTheftAuto.F360 som sa pixel city inte jag! ville bara påpeka vissa saker, en bra ide att ha en hemsida.. Men om du inte vill göra hemsidan eller så, så vist. Redigerad 22 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag tror inte R* gillar att det heter GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 R* vet inte att ni ska göra gta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 R* vet inte att ni ska göra gta spel Dom lär få reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Du hawk jag tänkte lite. Om man har gif så kan man göra det genomskinligt utanför bilen, om det behövs. gif och jpg:n blev väldigt lika eftersom det bara är typ basfärger. Gissa vilken bild som är jpg och vilken som är gif utan att kolla på bildinformationen. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-350.rodtest.gif http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-350.rod.jpg Redigerad 22 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Du hawk jag tänkte lite. Om man har gif så kan man göra det genomskinligt utanför bilen, om det behövs. gif och jpg:n blev väldigt lika eftersom det bara är typ basfärger. Gissa vilken bild som är jpg och vilken som är gif utan att kolla på bildinformationen. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-350.rodtest.gif http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-350.rod.jpg den övre är .gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) Wild Hawk får jag hjälpa Nutcase2 med bilarna fast jag är inte med i teamet ir så kan jag vara med Redigerad 22 juli, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag tror inte R* gillar att det heter GTA. men va fan vi har inte bestämt att det ska HETA GTA!! blir så trött på alla som tjatar att det heter gta... suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 men va fan vi har inte bestämt att det ska HETA GTA!! blir så trött på alla som tjatar att det heter gta... suck.. Ehh jag påpekade bara att det inte vore så bra om det hette GTA. Herregud.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Ehh jag påpekade bara att det inte vore så bra om det hette GTA. Herregud.. jag menna inte till dig jag menna till dom som snackar att det ska heta gta, sorry om du tog åt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts