GTA3 freak Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Här är en F-350 med winch och allt. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-350.rod.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 en grej som gta3 freak kom på: dom som planerar uppdrag kan ju beställa en viss bil om denna inte finns. Ni kan börja skissa litte på uppdrag nu men inte för komplicerade, om det är nån bil som behövs till uppdraget så säg till dom som gör bilarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Kan jag va med på uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Kan jag va med på uppdrag? vist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) :'( Redigerad 21 juli, 2003 av Com2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 duger denna?? annars kan ni ändra lite ju duger tyvärr inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 färdig gorda bilar finns här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 färdig gorda bilar finns här menningen med det här spelet är att VI ska ha gjort det, gjort ALLT I DET. Inte sno grafik från gta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kan jag va med i så fall vill jag göra bilar men vilket program ska jag använda då vet inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kan jag va med i så fall vill jag göra bilar men vilket program ska jag använda då vet inget du kan vara med, men då måste det typ vara som klass gta3 freaks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 men vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Försök inte med paint...dom brukar bli otroligt fina så att man inte kan ha dom med i spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Jag kanske kan fixa vapen och sånt. Har några på lager Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 en grej som gta3 freak kom på: dom som planerar uppdrag kan ju beställa en viss bil om denna inte finns. Ni kan börja skissa litte på uppdrag nu men inte för komplicerade, om det är nån bil som behövs till uppdraget så säg till dom som gör bilarna.. Ok, då skulle jag vilja beställa en röd sportbil. Vilken som helst. Den ska höra till första uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Här är en F-350 med winch och allt. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Ford_F-350.rod.jpg lite för stor eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 Läs igenom topicen, duh! Ja, eller läs förra sidan kommer du fatta ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 lite för stor eller? Wild Hawk ska förminska dom till rätt storlek innan dom läggs in i spelet så vi gör dom lite större så blir det bättre skärpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 snyggt GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts