NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ok, vad vill du att jag ska använda för prog.? Bra, då gör jag dom rätt stora så förminsar du till rätt storlek sen, då blir det mer och finnare detalier på bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ok, vad vill du att jag ska använda för prog.? Bra, då gör jag dom rätt stora så förminsar du till rätt storlek sen, då blir det mer och finnare detalier på bilen! spelar ingen roll, bara det blir bra så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 nu är det nog försentatt säga, men det kommer att bli riktigt svårt när ni är flera olika grafiker eftersom alla har olika stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 nu är det nog försentatt säga, men det kommer att bli riktigt svårt när ni är flera olika grafiker eftersom alla har olika stil har tänkt på det förut ja, men vi får se hur olika grafikerna är, i värsta fall så får en göra bilarna en får göra spelaren en får göra byggnader om du förstår vad jag säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Gta3 freak frågade om hur bilarna skulle se ut, och jag har ett mycket bra exempel på hur dom kan se ut, en i wtbr* gjorde den.. Och till stell hur spelaren kan se ut... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/34.jpg Redigerad 21 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Yeah! Nu vet jag. Jag har ju hand om storyn och uppdragen(har skickat första uppdraget nu till höken) Det kan utspelas sig i antingen Las Vegas eller New York. Gubben kan heta Ronnie Perezzi. //Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Yeah! Nu vet jag. Jag har ju hand om storyn och uppdragen(har skickat första uppdraget nu till höken) Det kan utspelas sig i antingen Las Vegas eller New York. Gubben kan heta Ronnie Perezzi. //Scarface Vi måste ha grafiken innan vi kan börja på story/uppdragen, så börja inte på uppdragen/story tills jag säger till pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 hoppas att ni blir klara Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Fixa en mailing lista med alla nyheter sen(jag vill veta allt som händer ) Redigerad 21 juli, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vad ska detta gta heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 GTA:PixelCity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Håller på me en sajt, den SUGER just nu så klaga inte, men höken o alla vi som arbetar som arbetar på Gta:pc ska va webmasters där! Bra va, alla ska få lössenordet sen visa pm då jag e lite mer klar me sidan, höken säg bara till så kan du få lössenordet när du vill! aja sajten just nu ser ut så här Gta:PC Community Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) bra jobbat du den sajten kommer att bli bra :"> förlåt om jag sa nåt som du inte tycker Redigerad 21 juli, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 bra jobbat du den sajten kommer att bli bra :"> förlåt om jag sa nåt fel Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 man får tålla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 japp, fixar mer på den sen, men den e ok nu asså, men du höken, du får hjälpa till me den sen, den ska bli bra den sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Håller på me en sajt, den SUGER just nu så klaga inte, men höken o alla vi som arbetar som arbetar på Gta:pc ska va webmasters där! Bra va, alla ska få lössenordet sen visa pm då jag e lite mer klar me sidan, höken säg bara till så kan du få lössenordet när du vill! aja sajten just nu ser ut så här Gta:PC Community för det första så har inte spelet nått namn än och för det andra så gillar jag när folk frågar först: ska vi ha en sajt? men det gör inget ändå, vist en bra ide, vill gärna ha lösenordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) citat från gta3 freak: jag fick en liten ide till spelet att vi har rigtiga namn på bilarna i spelet inte hittar på, så ni som gör bilar kom i håg att dom måste finnas, skriv namnet på bilen i fil namnet på filen. så det gäller! edit: freak gjorde en bil men ville att jag skulle editera bort den, så ni vet.. Redigerad 22 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kan inte någon göra animationer till bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kan inte någon göra animationer till bilarna? vad mennar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts