Jump to content

Pixel gta spel?

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 358
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

nu är det nog försentatt säga, men det kommer att bli riktigt svårt när ni är flera olika grafiker eftersom alla har olika stil <_<

har tänkt på det förut ja, men vi får se hur olika grafikerna är, i värsta fall så får en göra bilarna en får göra spelaren en får göra byggnader om du förstår vad jag säger..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah! <_<

Nu vet jag. Jag har ju hand om storyn och uppdragen(har skickat första uppdraget nu till höken)

Det kan utspelas sig i antingen Las Vegas eller New York. Gubben kan heta Ronnie Perezzi.

//Scarface

Vi måste ha grafiken innan vi kan börja på story/uppdragen, så börja inte på uppdragen/story tills jag säger till pls <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på me en sajt, den SUGER just nu så klaga inte, men höken o alla vi som arbetar som arbetar på Gta:pc ska va webmasters där! ^_^

Bra va, alla ska få lössenordet sen visa pm då jag e lite mer klar me sidan, höken säg bara till så kan du få lössenordet när du vill!

aja sajten just nu ser ut så här Gta:PC Community

för det första så har inte spelet nått namn än

och för det andra så gillar jag när folk frågar först: ska vi ha en sajt?

men det gör inget ändå, vist en bra ide, vill gärna ha lösenordet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

citat från gta3 freak:

jag fick en liten ide till spelet att vi har rigtiga namn på bilarna i spelet inte hittar på, så ni som gör bilar kom i håg att dom måste finnas, skriv namnet på bilen i fil namnet på filen.

så det gäller!

edit: freak gjorde en bil men ville att jag skulle editera bort den, så ni vet..

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor