StellHell Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Jag kan vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag vill vara med!!! Jag kan hitta på uppdrag och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag vill vara med!!! Jag kan hitta på uppdrag och sånt! Fråga Wild Hawk. Men han är ju inte hemma nu "Dennis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Jag vet "Erik" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 det ska vara ovanför Ska det se ut som GTA & GTA2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 alla som vill vara med får vara med, skriver in dom som vill vara med på listan nu.. Dimpan:mer som gta 1 tror jag´.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 (redigerad) Hawk: ska du göra ett riktigt seriöst spel eller? Det kommer att vara svårt och ta lång tid, en av mina polare fösökte en gång, och han la av efter att släppt demot till spelet, och då fanns knappt några grejer man kunde göra. Tips1: Använd inte bil-styrningen som kommer med TGF, gör din egen Tips2: Börja med de mest viktigaste sakerna, som tex stjäla bilar, skjuta folk osv. , och lägg sen till resten efter hand Ska det gå att spara? och isf vet du hur man fixar ett system som sparar vapen, klarade uppdrag, pengar osv. Behöver du hjälp kan jag nog rota fram någon CD med mina projekt och ge dig källkoden Redigerad 19 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 Lyfter tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 (redigerad) Hawk: ska du göra ett riktigt seriöst spel eller? Det kommer att vara svårt och ta lång tid, en av mina polare fösökte en gång, och han la av efter att släppt demot till spelet, och då fanns knappt några grejer man kunde göra. Tips1: Använd inte bil-styrningen som kommer med TGF, gör din egen Tips2: Börja med de mest viktigaste sakerna, som tex stjäla bilar, skjuta folk osv. , och lägg sen till resten efter hand Ska det gå att spara? och isf vet du hur man fixar ett system som sparar vapen, klarade uppdrag, pengar osv. Behöver du hjälp kan jag nog rota fram någon CD med mina projekt och ge dig källkoden jo det skulle vara jävligt nice om du ville hjälpa. jag har inte tänkt att göra det så stort, för det tar för lång tid, tänkte göra nått littet.. Redigerad 20 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 säg bara vad du vill ha hjälp med, så kan jag se om jag har nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 Kommer det någon screen eller demo snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 finns ingen som gör någon grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 kommer du att släppa de grattis 328 MB tro jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 20 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 kommer du att släppa de grattis 328 MB tro jag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 kommer du att släppa de grattis 328 MB tro jag ÖÖHHH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 ÖÖHHH? HAn menar nog att han inte tänker betala för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Startar DEAD-LINE! Eftersom att ingen pixlare har börjat med nått så ger jag er uppgifter som MÅSTE vara klara vid ett vist datum. Om ni inte skulle göra eran uppgift till dead-line datumet så kickas ni ur TEAMET alla får dock olika uppgifter, vissa av er får samma men inte alla. Dead-line datum: denna Lördag som kommer, ska ditt arbete vara inlämnat OM JAG inte skulle bli nöjd med ditt arbete alltså att det inte går att använda (men då måste det vara rigtigt dåligt) så slängs du ut i teamet! jag vet att jag är litte hård nu men om vi ska göra detta spel så måste vi ha litte bra grafik Uppgifter Kubanen/ 3 olika sorters byggnader uppefrån NutCase2/ 3 olika sorters bilar uppefrån Gta_fan1/ 3 olika sorters byggnader uppefrån StellHell/ spelaren som man är uppefrån, och då vill jag ha en animation på den när han går. jeppe_elenius/ 2 olika sorters bilar uppefrån och en väg för bilarna MÅSTE ni ha litte längre tid så fråga mig så kanske jag kan göra ett undantag. jag kanske kommer med fler deadlines efter denna. Ni lägger era grejer i denna tråd sen. Ni kan ladda upp dom på Pixas JOBBA PÅ! Redigerad 21 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 Ok, de e lungt börjar i kväll, måste bara ha lite frågor först, hur stora ska bilarna vara? Kanske kan göra dom rätt stora, sen kanske du kan förminska, så de ser bra ut? Aja, imorron (tisdag) åker jag te stockholm (grönan) så då kan jag tyvärr inte jobba, fast hårt arbete resten av veckan lovas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 StellHell/ spelaren som man är uppefrån, och då vill jag ha en animation på den när han går. Fråga: Hur stor ska gubben vara?? Och hur många animationer ska det vara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 (redigerad) Kanske kan göra dom rätt stora, sen kanske du kan förminska, så de ser bra ut?gör så Fråga: Hur stor ska gubben vara?? Och hur många animationer ska det vara?? gör gubben rätt stor. gör en animation att börja med där han rör på fötterna (alltså går) gör så den liknar gta 1 gubben. Redigerad 21 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts