MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 själv håller jag på att lära mig ps7.0 skit svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det namnet låter otroligt likt klik and play..(ja, det heter klik... ) Kan det typ vara en senare verision?? klik n play är bra! gjorde ett fint spel tillsammans med farsan när jag var typ 6 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 De har jag, fattar inte ett skit av de! Min brorsa kan det skit bra, han ska lära mig! Fast orkar inte vänta, han hinner typ aldig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 klik n play är bra! gjorde ett fint spel tillsammans med farsan när jag var typ 6 år... Nej! Klik and Play är så rtuskigt dåligt!! Ucha!! Gillar det inte alls..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 testa Multimedia Fusion då, det kommer du nog att gilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 WildHawk: Jag har en fråga, kan jag inte få göra bilar istället för hus? Wild Hawk åker till GBG snart. Jag tycker att vi redan har många bilar, vi måste ha fler hus nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 men husen då... ska bara taken synas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 hur långt har ni kommit med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag funderar att lägga detta projekt på is, har märkt att den mesta grafik inte passar in, det blir bara konstigt. Plus så får jag ingen tid till att bygga på det just nu. Så jag lägger det på IS, så får vi se om vi fortsätter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag funderar att lägga detta projekt på is, har märkt att den mesta grafik inte passar in, det blir bara konstigt. Plus så får jag ingen tid till att bygga på det just nu. Så jag lägger det på IS, så får vi se om vi fortsätter... Vad menar du med att grafiken inte passar in? Vi kan ju inte sluta med detta projekt! Förresten, kan vi inte använda GTA-motorn till spelet? Vi kan ju göra egna texturer osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 (redigerad) Ja jag trodde allt att det inte var så sktivt här längre. Hawk: Menar du att dom flesta grejer är för dåliga? Sen är det väl lite dålig stil att ge oss deadlines och sen bara sluta själv? Redigerad 14 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 men det är ju ingen som har gjort nått hus eller vägar! det är väl det viktigaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 jag vet att det är dålig stil av mig men jag får inte tid. tyvärr, när jag får tid så kan jag starta upp det igen så är det bara ni får tyvärr nöja er med det, om ingen annan kan ta min plats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Inget nytt på den här fronten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 förlåt att jag drar upp men har det inte hänt något nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 förlåt att jag drar upp men har det inte hänt något nytt? han har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 han har slutat han kanske får tid igen snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Asch kom försent. Tänkte fråga om jag kunde göra hus, bilar, civilia gubbar och sånt mensom sagt verkar det som att jag kommer för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts