vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (redigerad) Click and create bättre än The games factory, funderar på att skaffa multi media fesion, men har hört att det inte ska vara nå bra, får se hur jag gör.. MMF är MYCKET bättre än både TGF & CNC tillsammans, testade de ett tag. lite annorlunda uppbyggnad, men när man vant sig så kan man göra väldigt mycket. Ska du köpa fullversionen är det väldigt dyrt däremot, men jag anar att du inte betalat för TGF... Redigerad 26 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) för att vara rättvis så får alla 2 chanser i teamet, efter dom så är man kickad. för att hålla reda på vilka som har en chans kvar så sätter jag denna symbol efter namnet * här är dom som inte följde sin dead-line Kubanen*/ 3 olika sorters byggnader uppefrån NutCase2*/ 3 olika sorters bilar uppefrån Gta_fan1*/ 3 olika sorters byggnader uppefrån jeppe_elenius*/ 2 olika sorters bilar uppefrån och en väg för bilarna stellhell vad den enda som följde sin deadline. så nu kommer en ny dead-line gör en lättare dead-line för er så det inte blir lika stressigt. dead-line datum: 15 augusti Gta3 freak/ 2 olika sorters byggnader Kubanen*/ 2 olika sorters byggnader NutCase2*/ 2 olika sorters bilar Gta_fan1*/ 2 olika sorters byggnader StellHell/ göra en animation där spelarn har ett vapen och skjuter jeppe_elenius*/ 2 olika sorters bilar Arman/ 2 olika sorters bilar Com2/ 2 olika sorters bilar MAFIA_KING/ gräs och bil väg Umberto/ 2 olika sorters byggnader Speeder/ 2 olika sorters byggnader Redigerad 27 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 De har jag inga erfarenheter om! Men kanske lite intron o grejer inom film? nått sånt! För jag vet inte hur jag ska göra slirljud och vart jag ska få tag o sånt Det är ju bara att lägga sig mitt på vägenm med en bandspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Det är ju bara att lägga sig mitt på vägenm med en bandspelare. BRA IDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Kan nån förklara hur man laddar upp sina bilder? Skall man trycka på "IMG" och sedan skriva in den där adressen man får, eller? Kan man använda bmp-filer? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Kan nån förklara hur man laddar upp sina bilder? Skall man trycka på "IMG" och sedan skriva in den där adressen man får, eller? Kan man använda bmp-filer? :'( Nej, inga BMP bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Nej, inga BMP bilder Men kan man göra om bmp-filer till gif, eller nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Men kan man göra om bmp-filer till gif, eller nåt annat? Ja det är bara i ett annat format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Ja det är bara i ett annat format. Hur gör man, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 I t.ex paint, ps, psp, etc så kan du välja i vilket format du vill spara den i. Man väljer det precis under där man skriver in ett namn på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Men jag kan inte välja varken gif eller jpg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag fattar inte riktigt min uppgift.. En animering när han skuter.. menar du typ när skottet avfyras eller när han "drar upp" vapnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Men jag kan inte välja varken gif eller jpg! Vilket program använder du? Och hawk: Hur ska husen se ut? helt uppefrån eller som GTA att man ser fönster och så? Det sistnämnda blir svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 det är uppirån, uppifrån! bara taket antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag fattar inte riktigt min uppgift.. En animering när han skuter.. menar du typ när skottet avfyras eller när han "drar upp" vapnet? båda två hans ska kunna gå omkring med vapnet och skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Vilket program använder du? Och hawk: Hur ska husen se ut? helt uppefrån eller som GTA att man ser fönster och så? Det sistnämnda blir svårt. uppefrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) 17:15 Motorcyckel 17:15 Buss 1.0 17:20 Buss 2.0 17:40 Brandbil Mina Fordon klara för användning! Redigerad 27 juli, 2003 av NutCase2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Polisbilar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Men jag kan inte välja varken gif eller jpg! Jag säger bara en sak: Microsuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Polisbilar.. Här är en http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/Porche_911_Police_car.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts