Green_Goblin Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 kom på nu en sak, skulle det inte vara bättre att ha en kannal där dom pratar och etc där folk ringer in och kanske 3 låtar på den eller nått vad tycker ni? bra tycker jag bråk inte pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Ok nu vet man vad midi är med, tack. Redigerad 24 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 kanske inte ALLA kanaler skulle vara så.. kanske en som är som p3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 kanske inte ALLA kanaler skulle vara så.. kanske en som är som p3 de kanske blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 håller med... Du ska nog höra min engelska innan du säger nåt sånt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Du ska nog höra min engelska innan du säger nåt sånt :'( vist skicka den, men det som jag hörde på msn "skämtet" var inget vidare, som skulle vara med, eller vad du sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...load5/smart.bmp Vad är det för fel på denna texten? Varför går det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ahh Datorn fixad! Hej alla nu e jag tebax! Så vad händer nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ahh Datorn fixad! Hej alla nu e jag tebax! Så vad händer nu då? titta på Sida1 Första posten gå ner så kan du testa bilen OBS!! Man kan inte backa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ok, de e fint, och funkar väldigt bra, ge mig nu nånting jag kan göra! Har inte gjort nått på grund av nå kuk virus (tror jag de var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ljud kanske, typ som när man skjuter, slirar, motor ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 De har jag inga erfarenheter om! Men kanske lite intron o grejer inom film? nått sånt! För jag vet inte hur jag ska göra slirljud och vart jag ska få tag o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Vad använder Wild Hawk för program när han programmerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Vad använder Wild Hawk för program när han programmerar? Click and create bättre än The games factory, funderar på att skaffa multi media fesion, men har hört att det inte ska vara nå bra, får se hur jag gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Click and create bättre än The games factory, funderar på att skaffa multi media fesion, men har hört att det inte ska vara nå bra, får se hur jag gör.. Var får man tag på "Click and create"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Click and create bättre än The games factory, funderar på att skaffa multi media fesion, men har hört att det inte ska vara nå bra, får se hur jag gör.. Det namnet låter otroligt likt klik and play..(ja, det heter klik... ) Kan det typ vara en senare verision?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 låter som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 mmf kan ju hantera 10 000 "runtimes" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 WILD HAWK ska vi bli kompisar igen pls :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Vad är bättre med klik and play, The games factory är ju mycket bättre tycker jag. Man kan ju inte ens scrolla storyborden i K&P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts