Jump to content

Pixel gta spel?

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Nej jag menar att vi som gör bilar och sånt kan börja jobba på det nu när gubben är färdig. Vi måste ju använda oss av den. Fast du får gärna göra bilar och sånt om du vill.

Speeder: Tyvärr inte godkänd. Fixa till så man ser sidofönstrerna mer så ska jag bedömma den.

ok ska göra nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 358
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@ WildHawk: Är det bra om man gör motorcycklar, bilr inte det många animationer, t ex när man ramlar av eller lutar i en kurva? -_-

jo jag har tänkt det där med motorcycklar och försökt med nåra koder men den kod som jag får fram så blir det inte så bra, det bli väldigt gunigigt när man svänger, så motorcycklar skippar jag gärna :shifty: men jag kan ju gör en vanlig styrning till den som på bilen, men det blir ingen känsla då, men vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker inte att du ska ha någon radio, det kommer inte bara att ta ett tag att göra, utan även ta riktigt mycket utrymme på hårddisken sedan när det är klart.

Men om du använder midi-filer som musik är det något helt annat -_-

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat på att lägga in radio i spelet, en kannal där folk lossas ringa in och ställa dumma frågor så det blir litte komiskt i spelet, vad säger ni? vilka skulle vara intreserade av att göra denna kannal?

jag tycker att det ska vara typ 10 radio kanaler, vardera 10 midi-låtar på varje kanal. låtarna i en kanal ska vara samma musik stil. så tar det inte så stor plats

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan ha en radiokanal

hellre det än storyn, känner ett stort ansvar det där med storyn, hellre en radio station, har haft en radostation på rigktigt i 1 år, men sen så la jag ner den... hade stält ut högtalarna i föntret då jag inte hade flyttat till stan, och sen så kom alla dit och lysnade, kanske inte alla kom dit, och jag hade en tunna lite längrew bort som funkade som en förtärkare, jag gillar inte: pop, smör pop, dans m.m., jag gillar: hardcore techo, black metal, punk, black sabbath -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor