Speeder Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Nej jag menar att vi som gör bilar och sånt kan börja jobba på det nu när gubben är färdig. Vi måste ju använda oss av den. Fast du får gärna göra bilar och sånt om du vill. Speeder: Tyvärr inte godkänd. Fixa till så man ser sidofönstrerna mer så ska jag bedömma den. ok ska göra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 @ WildHawk: Är det bra om man gör motorcycklar, bilr inte det många animationer, t ex när man ramlar av eller lutar i en kurva? jo jag har tänkt det där med motorcycklar och försökt med nåra koder men den kod som jag får fram så blir det inte så bra, det bli väldigt gunigigt när man svänger, så motorcycklar skippar jag gärna men jag kan ju gör en vanlig styrning till den som på bilen, men det blir ingen känsla då, men vi får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Det va ju ingen känsla i GTA eller. Det va kanske därför dom tog bort MC i GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Klart!: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixelbilsedanvolvoturbo.gif http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixelbil.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Har funderat på att lägga in radio i spelet, en kannal där folk lossas ringa in och ställa dumma frågor så det blir litte komiskt i spelet, vad säger ni? vilka skulle vara intreserade av att göra denna kannal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Har funderat på att lägga in radio i spelet, en kannal där folk lossas ringa in och ställa dumma frågor så det blir litte komiskt i spelet, vad säger ni? vilka skulle vara intreserade av att göra denna kannal? ME ME ME ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Den är bra förutom att "listerna" vid framrutan ska vara vinklade typ som på bakrutan. *EDIT* En idé till radion är att fake:a vissa röster med typ MikropuhLive. Redigerad 24 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ME ME ME ME! Ursäkta men du är 11år eller nått sånt va? Skulle det inte vara lite bättre att ta någon lite äldre iaf som kan bra engelska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Kanske jag kan fixa lite roliga saker..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ja e elva år och pratar flytande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag kan annars fixa lite bra musik i bilarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ursäkta men du är 11år eller nått sånt va? Skulle det inte vara lite bättre att ta någon lite äldre iaf som kan bra engelska... håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) jag tycker inte att du ska ha någon radio, det kommer inte bara att ta ett tag att göra, utan även ta riktigt mycket utrymme på hårddisken sedan när det är klart. Men om du använder midi-filer som musik är det något helt annat Redigerad 24 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Har funderat på att lägga in radio i spelet, en kannal där folk lossas ringa in och ställa dumma frågor så det blir litte komiskt i spelet, vad säger ni? vilka skulle vara intreserade av att göra denna kannal? jag tycker att det ska vara typ 10 radio kanaler, vardera 10 midi-låtar på varje kanal. låtarna i en kanal ska vara samma musik stil. så tar det inte så stor plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 jag kan ha en radiokanal hellre det än storyn, känner ett stort ansvar det där med storyn, hellre en radio station, har haft en radostation på rigktigt i 1 år, men sen så la jag ner den... hade stält ut högtalarna i föntret då jag inte hade flyttat till stan, och sen så kom alla dit och lysnade, kanske inte alla kom dit, och jag hade en tunna lite längrew bort som funkade som en förtärkare, jag gillar inte: pop, smör pop, dans m.m., jag gillar: hardcore techo, black metal, punk, black sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 håller med... Det blir midi eller?? Jag kanske skulle kunna börja lite smått med det.. att leta upp låtar.. och göra dom hela.. eller nått sånt.. Men då skulle jag behöva veta vilka musikstilar som ska användas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Kanske dum fråga men vad är midi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Kanske dum fråga men vad är midi? Midi är ett ljud format som tar otroligt lite plats.. därefter kommer oxå möjligheterna.. Midi låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 midi är binara tal, man kan säga att det är en fil! en musikfil som man kan spela in genom ett elektriskt pianio te.x., inga röster kan vara med, bara toner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 kom på nu en sak, skulle det inte vara bättre att ha en kannal där dom pratar och etc där folk ringer in och kanske 3 låtar på den eller nått vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts