Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Blir min med då? såg den aldrig, men om den är pixel och jag tycker den är fin så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Här är en T72 stridsvagn jag har hållt på med i tre dagar. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/RA_T72.camo.gif I morgon åker jag bort några dagar så jag kan inte göra fler bilar tills jag kommer hem. SHIT! ass cool, men du, om vi ska få den där basokan på pansavangen att snurra runt så måste du först göra pansavangnen ensam utan basokan.. Men annars ass cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 GTA3 freak är föresten boss med mig i teamet nu, som ni kanske har märkt. Så ni behöver inte bara fråga mig, ni kan fråga honom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Nu har jag fixat det... Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) COOL! Fast det är ganska svårt att urskilja skorna från benen, vill inte låta klagig men... Redigerad 24 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 COOL! Fast det är ganska svårt att urskilja skorna från benen, vill inte låta klagig men... Skorna kan inte bli större... Man skulle dock kunna byta färg men svarta skor tycker jag passar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Nu har jag fixat det... Bild han kan ju ha gröna byxor istället! eftersom folk klagar på skorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Sådär... Gröna brallor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ville bara fråga en sak. I vilket program skall man rita sakerna? Paint, eller? Går det att vrida bilarna 45 grader, sen när man är färdig med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 En BMW Z8 Bild En F1 bil BILD Ehh? Var inte du utesluten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Stell: Snyggt! Mr Mister: Nästan vilket ritprogram som helst går bra. Ja du kan vända den det spelar ingen roll, men varför ska du ha den i 45 grader? Speeder: Jo det är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Mr Mister: Nästan vilket ritprogram som helst går bra. Ja du kan vända den det spelar ingen roll, men varför ska du ha den i 45 grader? Eftersom man antagligen skall kunna svänga bilarna i spelet, måste väl bilarna kunna visas i alla vinklar? Förresten, om man har gjort en bil i Paint, hur lääger man upp den på forumet? Är inte speciellt kunnig inom sånt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Eftersom man antagligen skall kunna svänga bilarna i spelet, måste väl bilarna kunna visas i alla vinklar? Förresten, om man har gjort en bil i Paint, hur lääger man upp den på forumet? Är inte speciellt kunnig inom sånt.:"> Nej det behövs inte. Du kan ladda upp dom på pixas. Det finns en länk under smiliesarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Stell: Snyggt! Nu behöver jag inte ändra mer va?? (puuh.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) En sak ni bör tänka på är att inte göra bilderna för stora om ni bara har med 1 pixel på vissa ställen för då försvinner vissa pixlar. Jag vill också påminna vissa om deadlinen. Stell: bra nu kan man börja göra motorcyklar och sånt eftersom man har gubben. Redigerad 24 juli, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 En sak ni bör tänka på är att inte göra bilderna för stora om ni bara har med 1 pixel på vissa ställen för då försvinner vissa pixlar. Jag vill också påminna vissa om deadlinen. Stell: bra nu kan man börja göra motorcyklar och sånt eftersom man har gubben. Oki.. men det kanske går över deadline.. men jag har gjort mitt som jag ska göra iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Volvo 760: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixelbilsedanvolvo.GIF Volvo 760 turbo (denna bil ska gå snabbare): http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/pixelbilsedanvolvoturbo.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Oki.. men det kanske går över deadline.. men jag har gjort mitt som jag ska göra iaf.. Nej jag menar att vi som gör bilar och sånt kan börja jobba på det nu när gubben är färdig. Vi måste ju använda oss av den. Fast du får gärna göra bilar och sånt om du vill. Speeder: Tyvärr inte godkänd. Fixa till så man ser sidofönstrerna mer så ska jag bedömma den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts