Wild_hawk Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) Har sett massa fina pixel bilder av medlemar på forumet, och där fick jag en ide, vad sägs som att försöka göra ett gta pixel spel? fixar ni grafiken och uppdragen så kan jag försöka att fixa spelet, så vad sägs? nåra med? då ska det alltså vara pixel uppefrån.. kan ju alltid försöka.. vill ni vara med så säg bara jag vill vara med eller pma mig, och sen vad ni har tänkt att göra ni kan välja mellan Pixel grafik, Uppdrags ideer och story (kommer ni på nått som ni kan göra som inte står här så säg bara till).. Med i teamet Wild_hawk/programere och team ledare Gta3 freak/pixel grafik och team ledare vigge89/programerare Kubanen/pixel grafik NutCase2/pixel grafik Gta_fan1/pixel grafik StellHell/pixel grafik jeppe_elenius/pixel grafik Arman/pixel grafik Com2/pixel grafik MAFIA_KING/pixel grafik Umberto/pixel grafik Speeder/pixel grafik Dimpan/uppdragen the-copy/uppdragen Cassidy/uppdragen Stoffe/idéer om bilar, byggnader och uppdrag Scarface/uppdragen och story Tyrone/Uppdragen och story Vad som behövs göras först behöver vi grund grafiken som är bilar byggnader och spelaren som man ska vara/styra Grafik Bilar-> Gta3 freaks bilar Ford-350 Ford-150 SVT-röd och gul Programering Kör motorn inte helt klar av Wild Hawk Dead-line 2 För att vara rättvis så får alla 2 chanser i teamet, efter dom så är man kickad. för att hålla reda på vilka som har en chans kvar så sätter jag denna symbol efter namnet * här är dom som inte följde sin dead-line Kubanen*/ 3 olika sorters byggnader uppefrån NutCase2*/ 3 olika sorters bilar uppefrån Gta_fan1*/ 3 olika sorters byggnader uppefrån jeppe_elenius*/ 2 olika sorters bilar uppefrån och en väg för bilarna stellhell vad den enda som följde sin deadline. så nu kommer en ny dead-line gör en lättare dead-line för er så det inte blir lika stressigt. dead-line datum: 15 augusti Gta3 freak/ 2 olika sorters byggnader Kubanen*/ 2 olika sorters byggnader NutCase2*/ 2 olika sorters bilar Gta_fan1*/ 2 olika sorters byggnader StellHell/ göra en animation där spelarn har ett vapen och skjuter jeppe_elenius*/ 2 olika sorters bilar Arman/ 2 olika sorters bilar Com2/ 2 olika sorters bilar MAFIA_KING/ gräs och bil väg Umberto/ 2 olika sorters byggnader Speeder/ 2 olika sorters byggnader Redigerad 27 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Har sett massa fina pixel bilder av medlemar på forumet, och där fick jag en ide, vad sägs som att försöka göra ett gta pixel spel? fixar ni grafiken och uppdragen så kan jag försöka att fixa spelet, så vad sägs? nåra med? då ska det alltså vara pixel uppefrån.. kan ju alltid försöka.. mm, men det kan ju bli svårt att göra, men jag är med som "pixel-modelerare" men går det att göra spel så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 man avänder bara the games factory, skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag e lungt med och fixar pixel delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) ... Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) kan ni försöka göra 2d byggnader som man ser ovanför? det är det första vi behöver.. Redigerad 9 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 kan ni försöka göra 2d byggnader som man ser ovanför? det är det första vi behöver.. gaa, varför är inte jag med i första posten, jag anmälde mig ju först.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 gaa, varför är inte jag med i första posten, jag anmälde mig ju först.... sorry missade din.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 uppdragen, menar du att komma på vad dom ska vara / vad man ska göra då? isf, då är jag en sån om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 uppdragen, menar du att komma på vad dom ska vara / vad man ska göra då? isf, då är jag en sån om det går ja alltså hitta på ideer till uppdragen.. Om det är de du mennar så vist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Får jag vara med och göra uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hel 2d eller "gta 2-3d" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) Du, WildHawk. Ska det vara från samma vinkel som i PixelCity ller ovanifrån? det ska vara ovanför Redigerad 10 juli, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag kommer att åka på semester på lördag och vara borta i en vecka så ni vet.. Och när jag kommer tillbacks så väntar jag mig en MASSA pixel grafik jobba på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Jag kommer att åka på semester på lördag och vara borta i en vecka så ni vet.. Och när jag kommer tillbacks så väntar jag mig en MASSA pixel grafik jobba på hmm, hur ska man göra husen? bara så att man ser dem uppifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 hmm, hur ska man göra husen? bara så att man ser dem uppifrån? mm uppefrån ja, men inte bara en fyrkant det ska se ut som ett hus uppefrån också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) mm uppefrån ja, men inte bara en fyrkant det ska se ut som ett hus uppefrån också.. Jag kan också hitta på karaktärer och sånt. Redigerad 11 juli, 2003 av Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 jag önskar att jag skulle kunna vara med på ett hörn *suck * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag önskar att jag skulle kunna vara med på ett hörn *suck * Fråga om du får vara med istället för att skriva sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts