Jakob... Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 fråga???: dom fåglarna folk snackar om som man kan snipa finns dom på PS2 också såfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jäpp ,dom finns i luften. Jag har sniprat 43 fast jag inte har träffat en enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jäpp ,dom finns i luften. Jag har sniprat 43 fast jag inte har träffat en enda Om du inte träffat var har du då fått siffran 43 ifrån? Om det står seagulls sniped: 43 så betyder det ju att du har träffat dem.. eller har du suttit å räknat hur många gånger du missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Om du inte träffat var har du då fått siffran 43 ifrån? Om det står seagulls sniped: 43 så betyder det ju att du har träffat dem.. eller har du suttit å räknat hur många gånger du missat? i mina stats så står det att jag har sniprat 9 st... men jag har aldrig försökt äns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 i mina stats så står det att jag har sniprat 9 st... men jag har aldrig försökt äns. Du kanske hade sprängt nåra med granat?hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Du kanske hade sprängt nåra med granat?hehe hm... skulle kunna tro att Huntern är smått inblandad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Du kanske hade sprängt nåra med granat?hehe ..eller suicide seagulls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 jag vet inte om detta gäller på pc också, men på ps2 blir ju månen större om man snipar på den. testa att skjut några gånger på den med sniper så ska ni se att den växer /Le tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) jag vet inte om detta gäller på pc också, men på ps2 blir ju månen större om man snipar på den. testa att skjut några gånger på den med sniper så ska ni se att den växer /Le tott det finns redan en topic om det ju! Redigerad 10 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakob... Skrivet 11 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 men det står inte på ps2 tro jag inte på stasten alltså????? om man har snpat fåglar eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts