Raizer Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Kontraktet innefattar inte PC eftersom att det inte är någon konsol. Föresten så går kontraktet ut redan om två år, dvs 2004. va bra.. då kan man ju köpa gta:VC och ha kul tills ett nytt kommer om 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Kontraktet innefattar inte PC eftersom att det inte är någon konsol. Föresten så går kontraktet ut redan om två år, dvs 2004. jag har läst de i super play tror ja.. kan ju ha läst fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Kontraktet innefattar inte PC eftersom att det inte är någon konsol. Föresten så går kontraktet ut redan om två år, dvs 2004. men dom kanske skaffar nytt kontrakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 men dom kanske skaffar nytt kontrakt De gör dem nog om dem e smarta..... ps2 aeger pc.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 det här är min annorlunda teori, om folk som har både ps2 och data, så säger dom att det bara kommer på ps2, och folk köper spelet, sen kommer det på data iaf, då ångrar man sig och köper även pc versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 De gör dem nog om dem e smarta..... ps2 aeger pc.... Fel, PC äger! PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Fel, PC äger! PS2 PC Äger alla konsoller och kommer alltid att göra!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Vad är super play? En PS2 tidning? Finns det några svenska PS2 tidningar? Skulle gärna vilja veta för jag har ingen aning Mikolan: Skrev dom verkligen så? Mycket dåligt av en tidning(?) måste jag säga... Kontraktet gäller inte PC. Det har R* själva sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Så kontraktet gäller bara konsoler... SuperPlay är en svensk speltidning... med alla format: ps2,xbox,gc,pc... Det finns för övrigt en svensk ps2 tidning, den heter ps2 magazine.. fast det e jobbigare med pc.. då måste man ju ha en ny när d släpps.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2002 Finns svenska PS2 Magazine? Jag läste det här nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Finns svenska PS2 Magazine? Jag läste det här nyss Min polare har ett par nummer av ps2 magazine.... konstigt isåfall att dne inte ska finnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts