baron Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Är det någon som skulle kunna förklara för mig hur man flyger planet utanför filmstudion på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) man styr år sidernna med A D eller piltandgänterna och kör upp och ner med 9 6 sen gasar man med w eller uppåt pilen.. Redigerad 8 juli, 2003 av Xtraz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andgun Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Det kan la inte vara så svårt att veta det...det är värre i gta3...för där vet inte ens jag hur man flyger med planen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 jag var faktiskt nästan lite besviken att det var så lätt att flyga i VC nu när man blivit så bra på att flyga i gta3... nu har dom ju gjort nån helikopter till gta3 också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts