Focus Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Hmmm... verkar som att GTAsajten ligger nere... Någon som vet varför? Hoppas att den kommer upp snart igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag kommer inte heller in på sajten vad har hänt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Vet ej, men det är så typiskt. Varje gång GTAsajten får lite mer besökare än vanligt (som nu med tanke på nyhetsbrevet) så kraschar servern... och sen tar det en halv dag innan den är uppe igen... Jag hade faktiskt det här scenariot i huvudet igår när jag skickade ut nyhetsbreven... till nästa gång kommer jag vara förbered... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Fattar inte vad det är som tar så lång tid. Antingen har dom tagit semester eller så är dom riktigt dåliga... brukar jämt ta flera timmar vid minsta lilla fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Är det bara jag eller är gtasajten jävla (förlåt) seg. Forumet går snabbt men inte sajten. Kanske är det ni pratade om eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Är det bara jag eller är gtasajten jävla (förlåt) seg. Forumet går snabbt men inte sajten. Kanske är det ni pratade om eller?? Japp, det var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Hmpf... så här lång tid får det inte ta... Ska bli spännande och se vad som händer mellan kl 03-05 inatt. Då borde servern starta om automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Hmpf... så här lång tid får det inte ta... Ska bli spännande och se vad som händer mellan kl 03-05 inatt. Då borde servern starta om automatiskt. ja kom heller inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Vi får hoppas att det fixar sig idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Usch vad trist - Inget att göra på jobbet, då går GTAsajten ner! Tur att forumet funkar fortfarande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Verkar som att servern är uppkopplad på ett 56k modem eller nått... går värkligen jättesegt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) ... :'( ... hata server-admin (inte hultan, men dom som har servern.. ) Varför ska dom alltid pajja sajten? Redigerad 9 juli, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Hmm.. jag får DNS-fel när jag försöker komma åt siten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jo men förut var den igång några minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 gtasajten är antingen nere, eller så går det segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Verkar som att servern är uppkopplad på ett 56k modem eller nått... går värkligen jättesegt... ja, det borde väll du veta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Usch vad trist - Inget att göra på jobbet, då går GTAsajten ner! Tur att forumet funkar fortfarande.... Vad har du för jobb ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Två dagar... Hoppas det löser sig imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bogren198 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 ingenting änsålänge... hmm... var det på söndag sista dag för klippen var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 yupp.. men jag kanske skjuter lite på gränsen nu, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts