Scarface Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Skumt...skrämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 vad skrämmer dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 det finns många tjejer som inte bara splar the sims många tjejer kör fps spel också mötte engång en tjej som spela unreal 2003 va till och med bättre än mig LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Tja, min 16-åriga syrra kör gta1/3/VC och CS... medans min lillsyrra kör lite Postal 2 och VC. Det läbbiga är att dom är rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 kanse bättre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 kanse bättre än dig Inte då... Jag skulle äga min syrra phett på CS. Men min lillsyrra dödar fler än mig på VC. (Mordisk?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Tja, min 16-åriga syrra kör gta1/3/VC och CS... medans min lillsyrra kör lite Postal 2 och VC. Det läbbiga är att dom är rätt bra. tjejer som lirar är GRYMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Men jag är spänd på att möta på Tekken. Skulle nog bli en jämn match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Sofi spelar iaf inte bara the Sims Fast jag tycker The Sims är rätt ok! The Sims 2 verkar bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 (redigerad) Min syrra lirar GTA VC och Sims GTA 3 menar Unreal tornament 2003 och sånna saker!hon tycker det e sk*t coolt Redigerad 11 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Tjejer spelar Barbie-Spel! Hjälp barbie hem till huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 syrran har typ inte spela nå spel på 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Min lillsyrra spelar det hemskaste spelet i vår historia...BAMSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Jag mötte min flickvän i Soldier of Fortune. (ettan) (Mysko tjej?? Hon lirar fortfarande SoF och gillar även SoF 2 nu hehe....) Det läskigaste är att hon är säkert 10 gånger så bra som jag.... (Blev ganska förvånad när jag träffade henne då hon fraggade mig omkring 70 gånger på 20 minuter.... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 haha. (orkade inte läsa allas inlägg så detta kanske redan är skrivet), men i alla fall, alla tjejer lirar ju bara The Sims! Det är sant till 98%! Jag menar, har inte sett/hört någon tjej som lirar andra spel (ok, min granne testade på DoD en gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 När jag spelar A*A så brukar man se tjejer som spelar.. inte många men ändå... jag har inget imot det.. tycker bara att det e kul att se att det e tjejerna som e bättre än killarna... nästan alla tjejer 70%-80% som spelar e bättre än killarna... resten e väll medel medans 5% e kassa ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 min syrra kör vice city Min med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shorty Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jag har ingen syrra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MafiaMan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 (redigerad) Mysko jag trodde inte att det va fler tjejer än killar som spelade Men det dar gallde ju bara en skola i U.S.A, det var bara en genralisering . Hade man fragat hela folket hade det kanske blivit ett helt annat resultat. Men i alla fall 60% mot 40% nar man fragat 1162 personer, intressant . Redigerad 6 augusti, 2003 av MafiaMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 jag har ingen syrra Vilken tur du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts