Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Den här undersökningen vände upp och ner på mina fördomar. http://www.idg.se/ArticlePages/200307/07/2...G.se024.dbp.asp - Fler tjejer än killar spelar - Social aktivitet - Tar ingen tid från studierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 mysko jag trodde inte att det va fler tjejer än killar som spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 mysko jag trodde inte att det va fler tjejer än killar som spelade du menar tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 du menar tvärt om Läs det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jag undrar om det verkligen kan stämma... men i så fall spelar bara tjejerna spel som sims och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Hmm, mycket ska man se innan ögonen trillar av, som man säger... fast det skiljde ju bara 10% på män och kvinnor... "Bara en av tio studenter spelar för att undvika studier" Hmm, hur ska man definera det då?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 men tjejerna spelar ju sims, det tråkiga världelösa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 men tjejerna spelar ju sims, det tråkiga världelösa spelet konstigt, men de har nog me de och göra som du säger The-Copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) "tjejer spelar The Sims." trams. mina sysstrar lirar Vice City. min lille bror lirar The Sims där i mot... Redigerad 9 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) ... Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 min polares syrra spelar cs och bf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Hmmm... Här på forumet finns det iaf. inte så värst många tjejer, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 10 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Att tjejer bara lirar sims är inte sant. Min lillasyrra älskar rallyspel likaså min grannes lillasyrra. Nog för att t ex 62% procent av medlemarna på den svenska offciella sims-sajten är tjejer. Jag har oxå spelat sims och spelar det lite fortfarande, punkt slut, sims är inget tjej-spel håller med helt på den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 "Bara en av tio studenter spelar för att undvika studier" Hmm, hur ska man definera det då?.. Låter lite skumt, som att de spelar bara för att undvika skolan Bättre att vara lite mer konkret - "10% av de som spelar fullständig skiter i skolan" men tjejerna spelar ju sims, det tråkiga världelösa spelet Kan inte vara tråkigt och värdelöst i tjejernas ögon och tjejerna är ju i majoriteten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 jag tycker att det är tråigt och jag känner ingen tjej som spelar nått annat är sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Min syrra kör rally spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 (redigerad) min syrra kör vice city Redigerad 10 juli, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 min syrra kör vice city sånnna syrro kan man skryta med. men synd är det att dom alltid skall sitta när man själv har tänkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 min syrra kör unreal tournament 2003 och hon e bara 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts