_LuLLi_ Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 HeeJ! Jag undrar hur man får upp rutan som man kan skriva in fusken till GTA3. Eller är det en ruta? Snälla hjälp mig jag blir galen. . Men aja SNÄLLa hjälp mig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Det finns ingen ruta, du skriver bara in fusken medan du spelar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Skriv in när du spelar så kommer det stå "cheat activated" uppe i vänstra hörnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Har inte GTA ||| men VC, det bästa är att man kan skriva T.ex: stilllikedressingu sen efter en bra stund skriva p så byter man skin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta 4554 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 kan man ladda hem gta3 på datorn snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 kan man ladda hem gta3 på datorn snälla svara! Nu svarar jag på din frågan.... ..... NEJ!!!!!!!!!!!! INGE WAREZZZZZZ din lilla skit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Men! dundersmet sluta låt så jäkla kaxig! Annars kunde du hänvisat han till regelsidan? Här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Förlåt att jag blev så arg Jag ska försöka att hålla tillbaka mig själv nästa gång. Förlåt 4554 :'( Så gå in här och läs innan du skriver nåt: Regler Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 (redigerad) bra Skulle vara fantastiskt om alla kunde va lika hjälpsamma och hyggliga.... som i din andra post:P idenna topic alltså Redigerad 30 juli, 2003 av FerkurZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 om de vore gratis skulle de inte finnas i affärerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Haha! GTA III gratis! Mohahaha help yourself! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Nu svarar jag på din frågan.... ..... NEJ!!!!!!!!!!!! INGE WAREZZZZZZ din lilla skit AGHAHAH! *rullar på golvet* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 AGHAHAH! *rullar på golvet* får man fråga varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 får man fråga varför? Letar väl muttrar till Volvon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 HAHAHAHA! LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 oj, vad kul, jag skrattar på mig.. haha-ha-ha-ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2003 Den som skapade topicen har fått svar på sin fråga, och resten av inläggen hade väl inte så mycket med frågan att göra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts