Lance Vance Dance Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Någon som följer den serien på kanal 5?? Såg det i fredags och jag tyckte öppningsscenen påminde väldigt mycket om ocean beach i VC, samma stenmur vid stranden och allt. Annars var Bruce Willis j-vligt grym, han var ju helt okänd när det spelades in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Bruce Willis??? nä jag bara skoja Redigerad 13 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geezus Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Klart att man följer Miami Vice, en utav de bästa serierna på tv just nu =) Det är värt att titta på enbart för musikens skull också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Teddy_ponken Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Det e rätt ballt ...Men det e baserat på den' ...Lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Bruce Willis??? nä jag bara skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts