Stoffe Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Hur gör man? Vet inte hur långt du har kommit men... 1. Gör en kopia av American.gxt och döp den till nått annat(Förslagsvis Swedish.gxt) 2. Öppna GXT editor och skriv in vart swedish.gxt ligger och tryck på load. 3. Nu får du upp en massa grejer i båda fönstren. Det vänstra är själva huvudgrejen om du tex trycker på ett uppdrag som nämns där får du i den högra spalten upp allt som sägs där. 4. Tryck på nått i den vänstra, därefter i högra och översätt det som kommer fram i den rutan längst ner, därefter klikar du apply. P.S försök inte översätta(Jag har redan översatt massor...men sen kom jag på att ÅÄÖ int kan visas)...men kör med AAO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Jag ska bara byta namn på perrenial till Dacia 1300 Edit Fubkar ju inte Edit Redigerad 7 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jag ska bara byta namn på perrenial till Dacia 1300 Ehh...okej...ehh...tror du måste byta namn på American.GXT iaf(Du kan inte spara den som ovanstående)... Kan man inte göra det på nått annat sätt än med GXT editor??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jo, GTAtexter, men det är ju en .rar fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) Jo, GTAtexter, men det är ju en .rar fil Ladda ner WinRAR då Så att du kan extracta den om det är det du har problem med. http://www.rarlab.com/download.htm Redigerad 8 juli, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wonderbaum Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jag använder Winace,, det kan packa upp de flesta komprimerade filer, som .zip .rar .ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts