Mr Mister Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Själv har jag bara kört med manuell växellåda, men skulle vilja ha automat, eftersom det är lättare i stadstrafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Jag har bara kört med Manuell växellåda en gång, och eftersom jag är lite gammeldags av mig + att jag ska ha en gammal bil, får alternativet bli Manuell... En människa ska inte jämt ha det så bekvämt... Redigerad 7 juli, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Det beror ju på vilken bil det är, man vill ju inte ha en Ferrari med automat eller hur . Och man vill ju inte ha en gammal amerikanare med manuell petad låda heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 foredrar nog manuell...prestandan blir battre da..men det ar bekvamere med automat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts