Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Vad är ert rekord? mitt är 05:08 Redigerad 7 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 varför skriver ni inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Mitt rekord e nog under en minut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 kan men få rekord?? det visste ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ja det kan man få(såklart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 är det när man ska åka med en cross i en bana, isf 1:57, då det rengade och då bimberna är ute, omöjligt då dom jagar en ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) nej... det är test track(när man blir jagad av haiter), jag menar Dirt Ring, när man hoppar igenom eldsringar och åker i loopar. --|-- _||_ || Redigerad 7 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 mitt rekord är 4:52 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 mitt rekord är tyo 20:10... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danneh Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Mitt e 13.45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 nåt med 26 minuter... men det är inte konstigt att man får en usel tid när checkpointarna blir osynliga p.g.a mitt sketna grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 mitt e också piss (rekordet) nått på 12minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Mitt rekord är...hmm, lite över 10 min tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 mitt är mycket, men jag lekte lite, åkte i loopar ock sånt, jätte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts