Patrick Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Tja jag spelade GTA3 idag och tyckte att det var dåligt att det inte finns en dodo i Vice City........utom skimmer som kör på vatten (boring) så jag önskar att någon moddare kan skapa ett plan som kör på land med hjul !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Tja jag spelade GTA3 idag och tyckte att det var dåligt att det inte finns en dodo i Vice City........utom skimmer som kör på vatten (boring) så jag önskar att någon moddare kan skapa ett plan som kör på land med hjul !!!! jag kan försöka imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) den finns här *edit* här är en screen http://www.gta3mods.de/screens/vicecity/cars/deaddodo.jpg Redigerad 7 juli, 2003 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Du cool_pool det är lite irriterande att du gör dina smilies till länkar och understryker "här" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jasså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 Jasså? Jag tänker inte förstöra hans topic genom att börja tjaffsa med dig. Om du har något mer att säga så gör det via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) den finns här *edit* här är en screen http://www.gta3mods.de/screens/vicecity/cars/deaddodo.jpg Redigerad 9 juli, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 vart är/finns den isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 den byts ju med simmern så den finns hos finmstudion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 den byts ju med simmern så den finns hos finmstudion Ligger den i vattnet eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 ja för man ändrar ju bara form på den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 den finns här kanske vore bra om dom fick se en bild också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 om man byter ut skimmern mor dodon kommer dodon åka på hjul i vattnet hur fult e inte det då?inte direkt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 kommer den fortfarande åka på vatten, men då e de ju ingen mening att ha den, man kanske kan ändra position på saker var dom ska stå? aja jag la in dodon, men för mig står skimmer med "dildosarna"( som jag kallar dom:lol: ) kvar! Hur fan gör jag? Kan inte nån lägg in dodon med hjul i VCMM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2003 om man byter ut skimmern mor dodon kommer dodon åka på hjul i vattnet hur fult e inte det då?inte direkt snyggt har du inte hört ordet vatten hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts