Patrick Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Tja jag spelade GTA3 idag och tyckte att det var dåligt att det inte finns en dodo i Vice City........utom skimmer som kör på vatten (boring) så jag önskar att någon moddare kan skapa ett plan som kör på land med hjul !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Ja du.. Skulle göra det om jag hade GTA 3:s gta3.img fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Tja jag spelade GTA3 idag och tyckte att det var dåligt att det inte finns en dodo i Vice City........utom skimmer som kör på vatten (boring) så jag önskar att någon moddare kan skapa ett plan som kör på land med hjul !!!! Jag har sett att det finns en sån att ladda ner på nån modding-sida. Minns tyvärr inte vilken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 den finns här eller här or meybe här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts