MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) hur klarar man "omerta"?jag hittar inte frank! Redigerad 7 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 heeelp me!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 hjälp mig då SAAB_lover!(om du har mafia så klart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ingen som vill hjälpa mig?det är väl därför dem här sidan finns? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ingen som vill hjälpa mig?det är väl därför dem här sidan finns? :'( :'( menar du på flygplatsen eller där polis bilen hämtar honom, på flygplatsen står han ganska långt in i flyplasten bakom hangarena mellan några bilar.. lr menar du föra innan de ska åka till flygplatsen där polis bilen ska hämta honom ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) vadå?jag kan ju inte ens åka in i flygplatsen för det tar stopp av en osynlig vägg! och vart hämtar dom han? Redigerad 7 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 och nu står det the road is under constrution eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 vadå?jag kan ju inte ens åka in i flygplatsen för det tar stopp av en osynlig vägg! och vart hämtar dom han? du fölger kartan!!! han bor i oke wood i korsningen vid tennis bannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 menar du rondellen i oakwood?lr vilken korsning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) De vissar ju på radarn var man ska åka någonstans för att skugga frank Redigerad 7 juli, 2003 av J-coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 nej när då?e det sent eller precis när man börjar uppdraget?jag har inte nån sån radar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 nu har jag hittat dit!men det kommer inte nån stor polisbil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 nu har jag hittat dit!men det kommer inte nån stor polisbil! Har du fått fram information från alla tre gubbar du har åkt till då ?? Du ska ju först åka till ChinaTown och sen till Galerian på Staten Island och sen till några gubbar som står bakom Lucas Bertones verkstad (De tre gubbrna som står bakom verkstaden måste man slå lite först innan de börjar prata) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 asså det här e ingen j*vla chat du har ju skrivit minst 2 gånger mellan varje post MAFIA_KING!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 föörlåt föörlåt Xman!tack för att du sa till!ok man måste alltså slå till dom lite?det hadde jag inte testat!schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 men dom börjar ju bara springa iväg ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 men dom börjar ju bara springa iväg ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) faaaaaaaa* min data sa att det inte gick att posta dom ju!dom för asså förlåt för det var inte meningen! :'( :'( Redigerad 8 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jaja men vart hittar jag deras biljetter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts