jo_c_ke Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) nån som kan årna till min bil i z-modeler det är bara nån sak kvar (bilen kom fram i vc men det va ba hjulen som syntes) här är denmin bil Redigerad 7 juli, 2003 av jo_c_ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ska kolla om jag hittar nåt fel har tyvär inte vice installerat så jag kan inte kolla om den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ingen aning om den funkar eller nåt(tar inget ansvar för datorförstörelse eller liknande...)men men: här (kanske måste ta bort .bmp på slutet pixas tog inte emot z3d filer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Testa att "zippa" Z3D filen och ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Lägg upp en scren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 du skulle ha kunnat exportera den till dff eftersom många inte har z-modeler och inte orkar ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 tänkte att jo_c_ke ville ha den först men jag fixar det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) här kommer några som jag tog: Bild1 Bild2 Bild3 Bild4 Bild5 Bild6 Bild7 Håll till godo! Modemdödare Redigerad 31 juli, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 lustigt nog funkar alla export filter utom gta3 och vice city... lägger upp z3d filen zippad prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts