Ocke Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 vilket spel skulle ni ta om ni fick ta vad ni ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 vilket spel skulle ni ta om ni fick ta vad ni ville Menar du ta som i sno?? Skämtosido!!! Jag skulle vilja ha UT2003!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Vice city och the movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Vice city och the movie Varför vill alla ha the movie!?! Det värkar vara ett sånt skit spel!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Helt klart Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Vice City, The Getaway, och Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Varför vill alla ha the movie!?! Det värkar vara ett sånt skit spel!!! Själv tycker jag The Movie verkar bli det fetaste spelet 2003.......kanske......fast om VC kommer på PC då så kommer nog det bli fetast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Själv tycker jag The Movie verkar bli det fetaste spelet 2003.......kanske......fast om VC kommer på PC då så kommer nog det bli fetast det fetaste spelet är ju lungt The Thing!!! Så j*vla fett att springa runt och elda upp varenda j*vla Alien du ser...LOVE IT.....OR DIE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 det fetaste spelet är ju lungt The Thing!!! Så j*vla fett att springa runt och elda upp varenda j*vla Alien du ser...LOVE IT.....OR DIE!!! Jo där ser man ju ett exempel på att smaken är som baken....för The Thing kommer gå obemärkt förbi mig......men UT2003 är däremot en titel jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 GTA:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 GTA:VC Jo det är ju självklart....det kommer bli ett stort spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jo det är ju självklart....det kommer bli ett stort spel... Håller med... GTA:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag skulle vilja ha: GTA:VC (självklart), UT2003(efter att ha spelat demot), HITMAN 2 och så Batelfield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag skulle vilja ha toca racedriver också!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Jag med Verkar coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Batelfield 1942 Amen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Jag skulle villa ha Gta VICE CITY,battlefield 1942,hitman 2,och toca race driver...amen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 du frallan byt sing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Ja just det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts