Dagge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) Edet fel på mitt vc... den vill inte regga plyground när man åker å tar checkpoints me den grova motorcykeln....fattar inte varför för jag klara det utan problem, så jag prova å installera om men icke, den vill inte bara. Nån som vet vad felet kan vara? Redigerad 6 juli, 2003 av Dagge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Edet fel på mitt vc... den vill inte regga plyground när man åker å tar checkpoints me den grova motorcykeln....fattar inte varför för jag klara det utan problem, så jag prova å installera om men icke, den vill inte bara. Nån som vet vad felet kan vara? Kör du med något typ av fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 nope....det är trist å fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 nope....det är trist å fuska. Nähä då vet jag inte vad det är för fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Inte konstigt att PJC Playground inte reggas.. finns ju inget sånt.. PCJ Playground däremot.. Men har du gått och save'at efter du klarat det? Dyker nog inte upp förrän efter save.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Inte konstigt att PJC Playground inte reggas.. finns ju inget sånt.. PCJ Playground däremot.. Men har du gått och save'at efter du klarat det? Dyker nog inte upp förrän efter save.. men lol sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) men lol sluta han har ju rätt... Redigerad 7 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dagge Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 men vilket liv man kan ha om man märker på ord...e du så slut i skallen att du inte fattar va jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 men vilket liv man kan ha om man märker på ord...e du så slut i skallen att du inte fattar va jag menar. Det heter "märker ord" och inte "märker på ord" Får man inte skämta eller? Och om du inte märkte det så svarade jag inte bara med ett skämt, det var faktiskt ett försök till att hjälpa också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts