BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Skulle någan ha lust att ladda upp sin orginal wheels.DFF på pixas eller nåt det går ju snabbt. Det vore jävligt skyst för jag har råkat slänga min backup! Den ligger för övrigt här. C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\generic Tack på för hand någon! BTB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ja jag kan det bara om jag visste hur jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa* nu tog jag bort min ju! :"> :"> :"> :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ja jag kan det bara om jag visste hur jag gjorde Du går in på http://equinox.homelinux.net/public/uploader/ Och gör ett konto, om du inte redan har ett såklart och laddar up filen där fast det går bara i zip format! Snälla snålla gör det !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa* nu tog jag bort min ju! :"> :"> :"> :"> :"> :"> Vadå tagit bort den så du behöver den också nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) ööhhhhhhh nu har inte jag nån wheels.dff.:"> vilken klant jag e! och hur får jag den i ZIP? Redigerad 6 juli, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 fixa tillbaka den från en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok nu har jag den igen! men hur gör jag så jag får den i .zip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok nu har jag den igen! men hur gör jag så jag får den i .zip? Du högger klickar på den och går neråt i listan och trycker på add to wheels.zip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) har bara wheels.rar Redigerad 6 juli, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 har bara wheels.rar Vänta lite jag ska fixa en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok schysst Okej här kommer den! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload5/faetsarg.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 hoppas den funkarhär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 den funkar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 hoppas den funkarhär Det ska det säkert göra! Tackar jävligt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 lungt! ps (svara inte på ps)ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 lungt! ps (svara inte på ps)ds Redan för sent ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) märkte d och jag hoppas att den ska funka. Redigerad 6 juli, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts