GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jag vet att det redan fanns en topic om det här men jag tyckte att den hade spårat ut lite. Men tillbaka till ämnet, jag har just spelat Mafia hos min kompis och jag var inte så imponerad. Det var segt och såg lite konstigt ut på något sätt. Jag tyckte att GTA3 såg mycket bättre ut när det kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Du är ju helt rubbad!!! Han kanske har en dålig dator!!! Det är ju mycket bättre än GTa 3 PÅ ÖVER 80 SÄTT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Du är ju helt rubbad!!! Han kanske har en dålig dator!!! Det är ju mycket bättre än GTa 3 PÅ ÖVER 80 SÄTT!!! Vadå jag får väl tycka vad f*n jag vill eller! Sluta kalla folk för saker bara för att dom inte tycker likadant som du Jag sa förresten inte att Mafia var dåligt bara att jag tycker GTA3 är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jaja förlåt!!! Jag är bara lite sur idag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Du är ju helt rubbad!!! Han kanske har en dålig dator!!! Det är ju mycket bättre än GTa 3 PÅ ÖVER 80 SÄTT!!! Sluta hacka på allt o alla idag... Du värkar vara almänt tjurig idag!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jaja förlåt!!! Jag är bara lite sur idag!!! Det är okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Snälla kan nån hjälpa mig??? Nån har väl kört uppdraget när man är inne i ett hotell?? jag har döda dom dära fienderna och hämtat nyckeln dära!och högst upp på våningen är det ju ett rum nyckeln går till!!jag har dödat dom två som var där inne men sen vet jag inte vad jag ska göra snälla hjälp mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Mafia gta What`S the matter?? No matter only gta3 Is best! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 he he he he he!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Mafia gta What`S the matter?? No matter only gta3 Is best! Så klart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ja varför skrive r man annars i ett GTA forum då ska man INTE komma med att mafia e bättre Mafia Have Weapons Characters and cars but Mafi Can`T Be Gta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Jag har inte pallat att lira mafia särskilt mycket. Förmodligen för att bilarna går i ultrarapid och det är för långt och trist att åka mellan de olika ställena. Dock en fråga till någon som kan; När bilen är kvaddad, går den att laga då? Det finns ju en verkstad inringad på kartan, men när jag åkte dit förstod jag ingenting. Hur får man den fixad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2002 Jag har inte pallat att lira mafia särskilt mycket. Förmodligen för att bilarna går i ultrarapid och det är för långt och trist att åka mellan de olika ställena. Dock en fråga till någon som kan; När bilen är kvaddad, går den att laga då? Det finns ju en verkstad inringad på kartan, men när jag åkte dit förstod jag ingenting. Hur får man den fixad? Vet inte och jag har inte häller hunnit spela MAFIA. Jag tycker ju att Mafia har helt klart bättre "skjut strider" än vad GTA3 har. I GTA3 hade jag, innan jag förlorade alla vapen, 3000 skott till m16 och 8000 till AK och 10 till bazoka så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 GTA 3 är de bästa spelet genom tiderna och jag håller med om att Mafia inte håller vad de lovat!! Vänta till The Getaway på ps2, de verkar jävligt roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Fralla:När du är uppe på kontoret ska du gå till skrivbordet o aptera bomben. Det kommer en cutscen när han fäster bomben under bordet. Sen får du se vad han tar vägen.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 TheGetaway ja! ... Väntar.. (Men mer på vice city för det kommer att bli bäst!...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Tack))= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 alla på forumet borde sluta bråka... lyd "karatemorfar" "make love not war" :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts