Jump to content

Mafia

GTA3 freak
 Share

Recommended Posts

Du är ju helt rubbad!!! Han kanske har en dålig dator!!! Det är ju mycket bättre än GTa 3 PÅ ÖVER 80 SÄTT!!! <_<  <_<

Vadå jag får väl tycka vad f*n jag vill eller! Sluta kalla folk för saker bara för att dom inte tycker likadant som du ;):huh::D

Jag sa förresten inte att Mafia var dåligt bara att jag tycker GTA3 är bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla kan nån hjälpa mig??? :( Nån har väl kört uppdraget när man är inne i ett hotell??

jag har döda dom dära fienderna och hämtat nyckeln dära!och högst upp på våningen är det ju ett rum nyckeln går till!!jag har dödat dom två som var där inne men sen vet jag inte vad jag ska göra snälla hjälp mig!!! :D:D:(:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Jag har inte pallat att lira mafia särskilt mycket. Förmodligen för att bilarna går i ultrarapid och det är för långt och trist att åka mellan de olika ställena. Dock en fråga till någon som kan; När bilen är kvaddad, går den att laga då? Det finns ju en verkstad inringad på kartan, men när jag åkte dit förstod jag ingenting. Hur får man den fixad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte pallat att lira mafia särskilt mycket. Förmodligen för att bilarna går i ultrarapid och det är för långt och trist att åka mellan de olika ställena. Dock en fråga till någon som kan; När bilen är kvaddad, går den att laga då? Det finns ju en verkstad inringad på kartan, men när jag åkte dit förstod jag ingenting. Hur får man den fixad?

Vet inte och jag har inte häller hunnit spela MAFIA. Jag tycker ju att Mafia har helt klart bättre "skjut strider" än vad GTA3 har. I GTA3 hade jag, innan jag förlorade alla vapen, 3000 skott till m16 och 8000 till AK och 10 till bazoka så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...