siggge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Är det någon som har upplevt denna bugg: När du dör eller blir busted så vaknar du upp vid stadion..Har hänt mig några gånger nu..Man har alla vapnen kvar..lustigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Om man dör i en tävling inne i stadion så hamnar man där för att man förlorade i tävlingen. Men om man blir wasted eller busted när man inte är i stadion så säger jag bara: Skumt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Död och Wasted är ju samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Död och Wasted är ju samma sak. ingen har skrivit fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Ojjsan.... Jag som satt och drömde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Ojjsan.... Jag som satt och drömde de gör vi alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ja det gör nog alla nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Har hänt mig ett antal gånger också.. men det är bara trevligt. Där sitter man å blir förbannad och tänker över alla vapen man förlorat, så hamnar man utanför stadion med alla vapen i behåll.. Det är bara att tacka och ta emot.. Värre buggar har man ju vart med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 så va det för mig med förut... tyckte det var skit störigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 har aldrig hänt för mig.. fast jag laddar om när jag dör, blir busted eller misslyckas med ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 har aldrig hänt för mig.. fast jag laddar om när jag dör, blir busted eller misslyckas med ett uppdrag Samma här... Men visst känns det lite som att man fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Ja me.. (Slipknot) Redigerad 7 juli, 2003 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Har hänt mig två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Upptäckte en annan sak med..Man har hur mycket skott som helst! De tar aldrig slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts