Patrick Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Allt är bra tycker jag fast lite svår styrning på helikoptern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 helikoptern är ju lätt att flyga fast flyg planet är lättare att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 gillar inte helikoptern..men flygplanet är lättare..men man får inte upp nån bra fart i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infernus Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 fint, fint helikoptern e ju *censur* lätt att styra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Första ggn jag hoppade in i en Helikopter tyckte jag det var skitsvårt...jag sjönk hela tiden, men jag testade igen...och då funkade det...det är rätt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Föressten, var finns flygplanet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 lite off topic men jag svara i alla fall: Uppe vid filmstudion på prawn isladn efter att du har gjort Filmstudions andra uppdrag 'Dildo dodo'. Skimmern, flygplanet alltså, står vid vattentornet sedan genom en dörr ut på en brygga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Helicoptern är lätt att styra..I helhet är VC det bästa spel jag spelat på PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrick Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jag fick precis spelet och tycker att det var skitsvårt att ståra men nu styr jag den lätt som en plätt har spelet på PS2 också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Allt e så enkelt på GTA VC!MAFIA e mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jag tycker att dom kunde hållt på releasen ett par månader å fixat alla buggar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Japp, håller med. Det är ju hyffsat mycke mer buggar i VC än i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 tycker inte vc är lika bra som 3:an.. fast det är nog bara ja det är ju könare stad i trean, bättre grafik, roligare updrag, mer story uppdrag , dodon är roligare än skimmer.. hade dom bara haft motor cykel i trean så hade det vart ass bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jag tycket inte att helikopern är svår, men jag har inte testan den på ps2 så jag har ju inget annat att jämföra med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Pc-versionen är klart bäst i alla avseenden! Lättare att köra bil t ex. Tyckte att helikoptern var svår i början men med jostick blev det genast mycket lättare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts