XmaN Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 För mig går de snabbt. Men jag förstår er, ni har ju så losiga datorer! Du det e bättre med en losig dator på gta 1 för då hackar det inte lika mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Du det e bättre med en losig dator på gta 1 för då hackar det inte lika mycke jaha, men ni heter ändå Pekka för de går snabbt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 jaha, men ni heter ändå Pekka för de går snabbt här! Vadå ni??? 0,5mb e faktiskt inte så himla snappt om man ska ladda ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 (redigerad) För mig går de snabbt. Men jag förstår er, ni har ju så losiga datorer! Jag har ingen loosig dator. Fast jag har inte Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssss långsamma skit. Redigerad 6 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2003 Jag är mycket nöjd med mitt ADSL från Telenordia, innan hade jag 56K så det är ganska stor skillnad även fast det bara är 0,5 Mbps. och kom ihåg: Mb = Megabit MB = Megabyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag är mycket nöjd med mitt ADSL från Telenordia, innan hade jag 56K så det är ganska stor skillnad även fast det bara är 0,5 Mbps. och kom ihåg: Mb = Megabit MB = Megabyte Mbit = Megabit och Mb = Megabyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Mbit = Megabit och Mb = Megabyte Nej... Mb = Megabit och MB = Megabyte Redigerad 7 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Nej... Mb = Megabit och MB = Megabyte men nej när de står t.ex 10 mbit på en sida, vad betyder de då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 men nej när de står t.ex 10 mbit på en sida, vad betyder de då??? Mbit stämmer, men det är skillnad på Mb och MB. Litet b står för "bit" medan stort B står för "byte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Mbit stämmer, men det är skillnad på Mb och MB. Litet b står för "bit" medan stort B står för "byte". var står de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 var står de? T.e.x här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 T.e.x här! på så sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 nån som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 Skumt, jag tänkte precis skriva om nån ville spela... Kontakta mig via PM så spelar vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag har en dator på 1,8..... och 1050mb i ram och 250 gb hd och det hakar inte men det kanske beror på att jag har alla program på samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 jag har en dator på 1,8..... och 1050mb i ram och 250 gb hd och det hakar inte men det kanske beror på att jag har alla program på samtidigt Ja, Kolla HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cjh Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 e det i dag eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GabEe Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Hej! Var med och spela GTA1 Multiplayer! Hoppas vi blir många! Jag vill gärna vara minst 3/st! Kom igen! Joina: 217.208.70.78 Vi börjar spela ca: 18:50 Kom igen!! Joina! jag vill spela gta!!!!!!adda mig på msn så kan vi snackar sen!!gabi_bahi@hotmail.com-------->min msn!!!=)har bredband!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 hur spelar man online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hej Pekka och Pekka! Trevligt att ni har bytt namn! Ni vet väl att Telia ADSL är jättesnabbt va? om telia går snabbt så heter jag också pekka!jag har själv telia!det suger hååååååårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts