Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Men....... Det är ju ingen som vill spela!! Mitt funkar inte!! Kommer inte in!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Varför blir det alltid så här?? Den här topicen handlar om multiplayer i GTA1 inte avatars. Det gör väl inget om vi nog skrev det här?? Det finns redan 3-4 GTA1 MP trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det gör väl inget om vi nog skrev det här?? Det finns redan 3-4 GTA1 MP trådar... Det gäller inte bara det här fallet, nästan alla topics byter ämne efter ett tag och handlar om något helt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Jusst det!! Håller me Stellis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Kan inggen hjälpa mig!!!! Kommer inte in på nåt GTA MP spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det gäller inte bara det här fallet, nästan alla topics byter ämne efter ett tag och handlar om något helt annat. Ja, det håller jag med dig om... Det kan vara lite störande!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Lite!!! Mycket!! Just nu äter jag jordnöts bågar!!! Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Lite!!! Mycket!! Just nu äter jag jordnöts bågar!!! Mums Det kunde du skrivit i vardagssnack!!! Åter till Ämnet: GTA MP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Förlått!! *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 Om ni vill prova igen, så kan ni försöka joina nu... 217.208.70.78 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 *znark* Har fått en bättre datorn nu, men den verkar ändå inte funka!! Hur bra data behöver man? Har 2 GHZ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 *znark* Har fått en bättre datorn nu, men den verkar ändå inte funka!! Hur bra data behöver man? Har 2 GHZ... Ska vi testa mp nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Nån som vill köra nån gång? Krav för att få vara med: *Fullversion av GTA *Snabb internetanslutning *Bo så nära stockholm som möjligt(för att slippa lagg) *Windows XP *Snabb dator, hellst mer än 1 Ghz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Nån som vill köra nån gång? Krav för att få vara med: *Fullversion av GTA *Snabb internetanslutning *Bo så nära stockholm som möjligt(för att slippa lagg) *Windows XP *Snabb dator, hellst mer än 1 Ghz. Jag vill! Har: *Fullversion av GTA Ja! *Snabb internetanslutning Ja! Telia ADSL *Bo så nära stockholm som möjligt(för att slippa lagg) Ja! Älvsjö! *Windows XP Ja! Home Edition! *Snabb dator, hellst mer än 1 Ghz. Ja! 2 GHz! Ska sätta på min andra dator å se om gta finns kvar. Men dock så brukar de va nån fel på gta mp, men med denna data har jag aldrig testat. Vill du spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Jag vill! Har: *Fullversion av GTA Ja! *Snabb internetanslutning Ja! Telia ADSL *Bo så nära stockholm som möjligt(för att slippa lagg) Ja! Älvsjö! *Windows XP Ja! Home Edition! *Snabb dator, hellst mer än 1 Ghz. Ja! 2 GHz! Ska sätta på min andra dator å se om gta finns kvar. Men dock så brukar de va nån fel på gta mp, men med denna data har jag aldrig testat. Vill du spela nu? Om telia adsl é snabbt heter jag pekka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 (redigerad) jag med... ingen ska säga 'hej pekka' till oss fatta! Redigerad 4 mars, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Hej Pekka och Pekka! Trevligt att ni har bytt namn! Ni vet väl att Telia ADSL är jättesnabbt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Hej Pekka och Pekka! Trevligt att ni har bytt namn! Ni vet väl att Telia ADSL är jättesnabbt va? Det är det ju inte. Bara på 0,5 MB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 Det är det ju inte. Bara på 0,5 MB. För mig går de snabbt. Men jag förstår er, ni har ju så losiga datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 För mig går de snabbt. Men jag förstår er, ni har ju så losiga datorer! Jag har P4 1.7 GHz o 512 RAM o de é inte en särskillt "losig dator" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts