+MusTafA+ Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jag tycker det e väldigt svårt att hitta dff filerna i IMGtool t ex när jag letar efter en bil så hittar jag inte den jag har inte hittat en ända bil. e det nån som har nåt tips? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Tryck F2 och sök efter bilens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+MusTafA+ Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Tryck F2 och sök efter bilens namn. men när man söker på infernus t ex så kommer det ju bara upp en txd fil och ingen dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 om du har dom soterade i bokstavsordning ligger dom under varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Farsan Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Klicka på edt -> "find", då hittar den första filen. Sen på "find next", då hittar den den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts