Jacker Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 En bra mall!: Namn Ålder Bakgrund Har han några band med Tommy i Vice City? OK här är min!: Namn:Sam Vercetti Ålder:27 Bakgrund:Tommy Vercetti är far till Sam, Mamman är dock okänd!. När han var 16 så skar några Haitans ut hans stämband när han hölls som gisslan av dom, de lova att släppa Sam om Tommy lämna staden! men Sam var Kick- Boxare så han slank ur knipan, men utan röst!, För att skydda Sam skicka Tommy tebax honom till sin gammla hemstad, Liberty City, där han levde under täcknamnet Tanner Leaf. åren gick och Sam blev "springpojke" åt Colombians Cartel. Där blev han förälskad i Catalina och fria till henne, hon sa ja!. Har han några band med Tommy i Vice City?: Tommy är hans Far!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Jag kallar honom för... MINI-ME!! MUAHAHAHAHAHAHA!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jag kallar han Lennart the killing machine mohahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jag brukar kalla han "idiot" när han inte gör som jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Kallar honom för Alfons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 lilla-Fido i ett uppdrag kallas han fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jag brukar säga ''jävla idiot'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Jag brukar kalla han för "RÖR DIG FÖR HELVETE OCH SLUTA LAGGA!! GAAAH" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theforce Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 jag kallar han tommy cp damp gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Eh, jag kallar honom bara gtaIII- killen/snubben kort och gott?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Eh, jag kallar honom bara gtaIII- killen/snubben kort och gott?! Jag också. PS. härlig särskrivning i topictiteln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 jag kallar han tommy cp damp gubbe blir inte de lite långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 "han" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 heter han inte Tanner eller nått sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 heter han inte Tanner eller nått sånt? Nej, han har inget namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Göran, stum sedan födslen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ja brukar kalla han ulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 men ni. tanken var väll att man skulle gjöra som Cassidy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 "jag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 men ni. tanken var väll att man skulle gjöra som Cassidy. Mm, men det blir så mycket roligare på det här sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts