GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 vart ligger petes yellow gun shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Vid bygget i Hoboken, på en väg där det inte kör några bilar. Det finns en parkering med 4 platser tror jag och där finns det en dörr och då e det bara att trycka på Action knappen och gå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok menar du hoboken?för då vet jag vart den ligger!schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ok menar du hoboken?för då vet jag vart den ligger!schysst Ja, Hoboken. Det är bara att titta på kartan som följde med spelet, där "Twister" Finns, finns även vapen affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 oki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 det finns ingen " PETES YELLOW GUN SHOP".. yellow pete's gun shop därimot finns nån meter under twister.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts