Jump to content

Svearike i krig! dags att kämpa!!!

Share

Recommended Posts

Alltså, den där konstnären som styr "Ladonien" (eller "Ladonia" på Engelska) verkar vara galen. Själv tror jag bara att han vill ha uppmärksamhet...

As we now are into war it seemed natural to expand the war sector by also starting a war against the USA. We are sure that they have weapons of mass destructions. And we cannot rest with the fact that the USA government might have good intentions. Ladonia has several ministers living in the US, so we are already inside.
Our old Ladonian Battleaxe has been recovered, but in a terrible state. All rusty, beat up and sawed in half!!!! A little rust will wear off pretty soon but it seems the Ladonian Battleaxe has been sabotaged! This is outrageous! It's probably Swedish undercover agents, or by dirty Swedish lawyers (liars) that is trying to break the Ladonian war spirit.

The state secretary and the Minister of Art & Jump celebrated the National Day with conquering a new colony in Uddevalla in Sweden.

Mer info på denna adress: http://www.ladonia.net

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ärligt talat tror verkligen dom att dom kan så mycket som röra sverige okej jag vet att hitler inte började med så mycket till han nästan hade hela världen men det här ju löjligt och ännu löjligare är deras national rätt dom har ingen channs jag menar m dom nu skulle visa sig vara ett hot så kommeer dom bara att förlora

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The state secretary and the Minister of Art & Jump celebrated the National Day with conquering a new colony in Uddevalla in Sweden.

Do not miss the declaration of full scale war againts Sweden and the US that Ladonia will make on July 5th at, Christinehof Castle, Sweden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor