Carolus XII rex suenica Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10049833 Detta är skumt, vi har inte varit i i krig sedan 1814, då vi hjälpte tyskarna med slaget vid liepzig mot napoleon 18 september, förövrigt så vann vi! och nu har en liten skit stat startat krig mot oss! HAHAHAHA! //Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL LOL LOL JAG KOMMER ATT GARVA HELA DAN IDA HAHAHAHAHAHAHA! TÄNK OM VI FÖRLORAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 IM so scared right now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Tufft! Tufft e kanske fel ord... larvigt säger jag. Men det såg rätt kul ut när man läste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 (redigerad) Tufft e kanske fel ord... larvigt säger jag. Men det såg rätt kul ut när man läste det. *test* ok, funkade Redigerad 6 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 "Sverige befinner sig i krig. Ladoniens grundare och statssekreterare Lars Vilks kommer att läsa upp en krigsförklaring på Christinehofs borggård på lördag. Ladonien, som är ungefär en kvadratkilometer stort, ligger i nordvästra Skåne och utropade sig som fritt från Sverige 1996. - Sverige erkänner inte Ladoniens existens. Nu planerar vi att ta över världen. Sveriges regering kommer att tro att det här är ett skämt och det är en medveten strategi från vår sida. Det är så konsten opererar, på gränsen mellan verklighet och fiktion, säger Lars Vilks. Ladonien har ungefär elvatusen medborgare, som alla har dubbelt medborgarskap. De flesta är svenskar, ungrare eller amerikaner. - Vi rekommenderar inte medborgarna att bo i landet. Eftersom det finns planer på att ta över hela världen säger vi till dem att stanna där det är så kommer landet till dem, säger statssekreterare Vilks. Inför kriget har Ladonien presenterat sina sjutton stridsmetoder. Etta på listan är "gökursbatteriet". Vilks förklarar: - Vi har ett stort antal gökur i väderkvarnsstorlek och allihopa är inställda på klockan tolv. Så när vi krigar kommer gökarna att fara ut tolv gånger. Nackdelen med de här uren är att vi är väldigt beroende av tiden. Andra vapen som Ladonien kommer att använda i kriget mot Sverige är landminan Diana, uppbyggd av en ballong och salt, samt institutet för konjunktiv, som ska arbeta för att göra det svenska språket allt osäkrare. Tycker du att den svenska regeringen ska oroa sig? - Om jag satt i den svenska regeringen skulle jag skicka tanks till Ladonien. Men de kommer inte att märka något förrän det är för sent. Svenska folket ska inte behöva fara illa, vi kommer att lägga ut matlådor med den ladonska nationalrätten marinerad pilgrimsfalk. Vi ska även iordningställa ett vegetariskt alternativ. Är inte det här kriget bara ett pr-trick? - Pr-trick är det enda som finns i världen. Det såg vi ju i USA:s krig mot Irak. Det gäller att få rätt uppmärksamhet och att få folk att tro att man är god. Se hur illa det är i Afrika där de inte får någon uppmärksamhet alls. ----------------------------------------------------------------- FAKTA Kriget mellan Ladonien och Sverige. Krigsförklaringen läses upp på Christinehofs borggård den 5 juli klockan 14 i samband med öppnandet av en utställning om Ladonien. Lars Vilks är konstnär och upphovsman till Nimis och Arx." lol vilka jävla loosers!.... det skulle räcka med att Flygvapnet skicka dit en Sabb Viggen och släppte 2 bomber så skulle kriget va över! lol lol lol!! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 en makt galen man... "vi skall ta över världen." tss. får se hur långt det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 oh lets get out and kill that bastards hahaha värsta rolig nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 lol en kvadrat kilometer stort en man skulle kunna utplåna hela ladonien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Hoho haha Jag skulle klara av dem med mitt luftgevär lol lol!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Hoho haha Jag skulle klara av dem med mitt luftgevär lol lol!! jag tror inte att du skulle kunna klara av dom ensam ändå (men däremot jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 LOL @ Ladonien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 Alltså är det hela ett skämt eller! Det är ju så otroligt korkat att man inte vet vad man ska tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 ågon kan ha hackat sej in de behöver inte vara sant.. ja vet ingenting nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 HAHAHAHA..vilket stort skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 HAHA!! Det roligaste är ju att det Ladonien verkligen existerar http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,139500,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 HAHA!! Det roligaste är ju att det Ladonien verkligen existerar http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,139500,00.html haha va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 coollttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts