Zane Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 (redigerad) ja än sen jag bor inte usa trodde l.a var förkorting Las Vegas eller bså blir det ju l.v typ inte vett jag men där dom spelautomaterna finns kanske det utspelar sig i något gta Redigerad 15 juli, 2003 av Ade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 vegas ligger i nevada Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 killen som är i vrock, (kommer inte ihåg vad han hete)sa när han var ichatterbox (stavning?) att han blev sparkad i en rockstation, och BJ sa något i k-chat om SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 i varje gta såel som e i 3d finns en ledtråd till va nästa gta såel är! som i gta 3 där de står på en skylt på flyplatsen "see you in miami" och den killen man körde till flygplatsen i gta3, fick man ett medelande av honom sen var de stog samma sak! Nu i Vc säger de juh små ledtrådar att nästa blir san andreas, så jag tror vi väntar oss ett SA iaf!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 yeep, ska ta reda på lite mer om det här, nogon anan som vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 yeep, ska ta reda på lite mer om det här, nogon anan som vill ja e me! berätta bara vad vi ska göra så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 försök att hita saker error och sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 försök att hita saker error och sånt jo ja e på gång, letade lite på www.rockstargames.com/sanadreas, eller nå sånt....måste hitta mer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 bra! vart e du o letar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 överallt, lite i spelet också kan finnas error där också, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 överallt, lite i spelet också kan finnas error där också, mhm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 har du hittat något konstigt eller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 har du hittat något konstigt eller tyvärr nej, bara de jag skrivit in i ett annat forum, du har läst de tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jabba The C.R Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 vad är det??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 OK det är ingenting stort men San Andreas nämns iaf. 2 ggr: Lyssna på K-Chat då fotbollsspelaren BJ Smith är gäst. I slutet av intervjun ringer det in en kille: Caller: Hey Amy, I'm a first time caller. How you doing? I love your show. Sorta. BJ man, you're awesome. Here's my question. How'dya play that game against San Andreas with two broken legs? Ah, I can't believe I'm talking to ya. Wow man, I don't know what to say. This is the greatest day of my life. BJ: Well why the hell are ya calling in? Don't worry. I'm a professional. The method I used in the game against SA, is actually a part of my exercise video. When in doubt, go for the groin. I hope that answers your question. That's the problem with the public, fans. I get it all the time. Know what I'm saying? De pratar alltså om San Andreas i GTA Vice City!!! Ännu en orsak att tro att nästa GTA blir i SA.... Och i gta3 säger ju så säger ju Ray " Se you in Maimi" eller vad han nu säger. Så det borde nog bli SA. R* är luriga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Skulle bara vilja påpeka att nästa GTA spel som kommer släppas heter GTA 4 enligt senaste nummret av PC Gamer....skulle släppas lagom till jul har jag för mig.......aja...köp o läs skälva... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Skulle bara vilja påpeka att nästa GTA spel som kommer släppas heter GTA 4 enligt senaste nummret av PC Gamer....skulle släppas lagom till jul har jag för mig.......aja...köp o läs skälva... Nja, jag tvivlar... Jag läste igår (kommer inte ihåg var) att R* har bildat en grupp på 5 personer som endast börjat planera GTA4. Något GTA4 till jul tror jag nog att vi kan glömma... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Nja, jag tvivlar... Jag läste igår (kommer inte ihåg var) att R* har bildat en grupp på 5 personer som endast börjat planera GTA4. Något GTA4 till jul tror jag nog att vi kan glömma... du hadde visst rätt....men de har gett produkten namnet Grand Theft Auto 4 iaf....undrar ifall de inte får avslöja eller vet att det blir GTA SA....men det finns ju fortfarande en chans att det inte blir något San Andreas.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gote_h Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 det finns en stad i spanien som heter san andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts