fst0202 Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Först vill jag bara säga att allt som jag skriver här är bara rykten. Alltså är de kanske inte sanna. Hursomhelst.... det ryktas om att R* försöker luras att nästa gtaspel blir san andreas. varför man tror det motiveras här: det sägs att R* har registrerat domänen www.gtasanandreas.com, eller något sånt, för att man ska tro sej vara säker på att nästa gtaspel blir sa. jag vet inte om domänen är registrerad eller inte men det sägs att den är registrerad av någon som arbetar åt R*. men om den är det så är det troligt att den är fakad för att förvilla. Liberty City består av tre öar. En av dem är portland. Slå upp portland i en kartbok. Försöker du slå upp någon av de andra öarna sedan, eller LIBERTY så kommer du inte att få samma resultat. Men Liberec finns, och det STAVAS nästan som Libery City. Det finns också en stad? som LÅTER nästan som Vice city. Jag vet inte namnet på den staden och det blir svårt att hitta den för att den bara LÅTER com vice city och den STAVAS inte liknande alls. En del påstår att nästa gta blir i medelhavsklimat, Italien kanske Spanien. Det finns två exempel namn som kanske inte låter så troliga. men de är: Grand Theft Auto: Milan (Milano, tänker någon på fotbollslaget) och Grand Theft Auto: Sun City. Dessa två låter INTE alls troliga enligt mig utan är nog bara påhitt. Men Grand Theft Auto: Aliciana (Som ska föreställa Alicante) låter bättre?? Eller? Gta: Centerville är väl troligt? Gta: Gunnerville? De här namnen låter också konstiga. Personligen så tror jag på San Andreas. Betänk att det finns en stad som heter San Antonio. Och om jag skulle vara tvungen att tro på någon av de ovanstående förslagen så skulle det väl vara Centerville eller Aliciana. Men allt är kanske bara påhittat av någon lustig person. Jag har skrivit ihop det här av massa smårykten och tänkte att det skulle vara roligt för andra att läsa. Men ta det inte som fakta. Men det kan vara värt att tänka på. Redigerad 5 juli, 2003 av fst0202 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag tror att det där är falska rykten bara, varför skulle R* vilja förvirra folk om vad nästa GTA-spel kommer att heta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Men Liberec finns, och det STAVAS nästan som Libery City. Menar du att R* skulle ha fått idén till Liberty City från staden Liberec? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Liberty City = New York(Är det va?..Inte riktigt säker om jag ska vara ärlig) Vice City = Miami San Andreas = San Francisco Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Liberty City = New York(Är det va?..Inte riktigt säker om jag ska vara ärlig) Vice City = Miami San Andreas = San Francisco Så är det nog... Liberty City=New York (Statue of Liberty=frihetsgudinnan som finns i N.Y.) Vice City=Miami (Kommer från TV-serien "Miami Vice") San Andreas=SF (San Andreas är ett jordbävningsområde i Californien) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 fst0202: allting finns på denna sida http://www.gtasajten.com/nextgta.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 de finns en ö i new york som heter Liberty. den ligger vid manhattan (stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Jag tror att det där är falska rykten bara, varför skulle R* vilja förvirra folk om vad nästa GTA-spel kommer att heta? R* vill väl att så mycket som möjligt av nästa gtaspel ska vara hemligt ända till realesen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 13 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Menar du att R* skulle ha fått idén till Liberty City från staden Liberec? kanske inte men det är inte jag som hittat på allt detta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Ni vet väl att de snackar om San Andreas i Vice City? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Ni vet väl att de snackar om San Andreas i Vice City? När? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Ni vet väl att de snackar om San Andreas i Vice City? VA! När? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 När? OK det är ingenting stort men San Andreas nämns iaf. 2 ggr: Lyssna på K-Chat då fotbollsspelaren BJ Smith är gäst. I slutet av intervjun ringer det in en kille: Caller: Hey Amy, I'm a first time caller. How you doing? I love your show. Sorta. BJ man, you're awesome. Here's my question. How'dya play that game against San Andreas with two broken legs? Ah, I can't believe I'm talking to ya. Wow man, I don't know what to say. This is the greatest day of my life. BJ: Well why the hell are ya calling in? Don't worry. I'm a professional. The method I used in the game against SA, is actually a part of my exercise video. When in doubt, go for the groin. I hope that answers your question. That's the problem with the public, fans. I get it all the time. Know what I'm saying? De pratar alltså om San Andreas i GTA Vice City!!! Ännu en orsak att tro att nästa GTA blir i SA.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 nja jag tror att kan bli nåt i las vegas typ med hollywood och vad nu det där kallas där alla spel och ljus grejor finns hmm men kanske san andreas ändå http://www.gta-sanandreas.com/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 nja jag tror att kan bli nåt i las vegas typ med hollywood och vad nu det där kallas där alla spel och ljus grejor finns hmm men kanske san andreas ändå http://www.gta-sanandreas.com/ Gryma fake bilder dom har! Ok kartan, den första där, fan va grymt,föreställ er att de e den riktiga (inte för att de kanske är de, men ändå) De här känns härligt! aja va e ryktet att spelet ska släppas ungefär? måste veta? jag ska luuuuuuuuuungt förboka då man kan! vem mer ska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Först vill jag bara säga att allt som jag skriver här är bara rykten. Alltså är de kanske inte sanna. Hursomhelst.... det ryktas om att R* försöker luras att nästa gtaspel blir san andreas. varför man tror det motiveras här: det sägs att R* har registrerat domänen www.gtasanandreas.com, eller något sånt, för att man ska tro sej vara säker på att nästa gtaspel blir sa. jag vet inte om domänen är registrerad eller inte men det sägs att den är registrerad av någon som arbetar åt R*. men om den är det så är det troligt att den är fakad för att förvilla. Liberty City består av tre öar. En av dem är portland. Slå upp portland i en kartbok. Försöker du slå upp någon av de andra öarna sedan, eller LIBERTY så kommer du inte att få samma resultat. Men Liberec finns, och det STAVAS nästan som Libery City. Det finns också en stad? som LÅTER nästan som Vice city. Jag vet inte namnet på den staden och det blir svårt att hitta den för att den bara LÅTER com vice city och den STAVAS inte liknande alls. En del påstår att nästa gta blir i medelhavsklimat, Italien kanske Spanien. Det finns två exempel namn som kanske inte låter så troliga. men de är: Grand Theft Auto: Milan (Milano, tänker någon på fotbollslaget) och Grand Theft Auto: Sun City. Dessa två låter INTE alls troliga enligt mig utan är nog bara påhitt. Men Grand Theft Auto: Aliciana (Som ska föreställa Alicante) låter bättre?? Eller? Gta: Centerville är väl troligt? Gta: Gunnerville? De här namnen låter också konstiga. Personligen så tror jag på San Andreas. Betänk att det finns en stad som heter San Antonio. Och om jag skulle vara tvungen att tro på någon av de ovanstående förslagen så skulle det väl vara Centerville eller Aliciana. Men allt är kanske bara påhittat av någon lustig person. Jag har skrivit ihop det här av massa smårykten och tänkte att det skulle vara roligt för andra att läsa. Men ta det inte som fakta. Men det kan vara värt att tänka på. men snälla, de e ju självklart att de blir san andreas! R* har gjort Liberty och vice city, båda fanns i första GTA spelet, varför i h----te skulle dom slänga in en helt ny, okänd stad de sista dom gör? näädu. e väldans säker på att vi får se ett San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 hmm då måste ju altså liberty city vara gta3 jo det lär nog bli san andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 nja jag tror att kan bli nåt i las vegas typ med hollywood och vad nu det där kallas där alla spel och ljus grejor finns hmm men kanske san andreas ändå http://www.gta-sanandreas.com/ Tror du Hollywood ligger i Las Vegas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 hmm då måste ju altså liberty city vara gta3 VA? Utspelas GTAIII i Liberty City??? Las Vegas- Hollywood...hmm...nånting stämmer inte...kan det vara för att Hollywood ligger i L.A??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 VA? Utspelas GTAIII i Liberty City??? Las Vegas- Hollywood...hmm...nånting stämmer inte...kan det vara för att Hollywood ligger i L.A??? haha... människan har koll på geografin han skriver om vegas å hollywood ligger inte ens i samma stat ffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts