Speeder Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 har inte ps2. men grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 HÄR! det har funnits i en månad den 12 och 500kr va dyrt för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 En kompis till mig tänker kanske skaffa bredband (ADSL) för att spela nätverk på PS2. Men han är tveksam, eftersom han är rädd hans dator inte skall räcka till. Är det egentligen något krav på datorn för att ha bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 En kompis till mig tänker kanske skaffa bredband (ADSL) för att spela nätverk på PS2. Men han är tveksam, eftersom han är rädd hans dator inte skall räcka till. Är det egentligen något krav på datorn för att ha bredband? ja, det är det... men till ADSL (mitt iaf) så är det inte mer än att man måste ha: Pentium 300MHZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ja, det är det... men till ADSL (mitt iaf) så är det inte mer än att man måste ha: Pentium 300MHZ. Men han har bara 233 MHZ! Går det ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Men han har bara 233 MHZ! Går det ändå? det bästa är ju om han kollar på Onoff eller vara han nu tänkt att köpa det... eller bara kollar på Telenordias, Telia eller vad det nu kan varas hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts